شناسهٔ خبر: 24212513 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

هجوم دیوانه وار به صف ماموران عامل شهادت ۳ پلیس/ اسامی شهدا

تجمع خشونت بار عصر امروز دراویش گنابادی و حمله آن ها با یک دستگاه اتوبوس به صف ماموران پلیس، موجب شهادت ۳ مامور نیروی انتظامی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، درگیری های پراکنده که از عصر امروز آغاز شده بود با راندن اتوبوس به سمت صف ماموران نیروی انتظامی به تشنج کشیده شد.

بنابر این گزارش، در حالی که تجمع اعتراض آمیز دراویش در کنار کلانتری ۱۰۲ پاسداران صورت گرفته بود، یکی از هواداران این فرقه با اتوبوس به صف ماموران نیروی انتظامی و مردم حمله کرد که موجب شهادت ۳ مامور و زخمی شدن تعدادی دیگر از ماموران شد. ضمن اینکه در این اقدام به برخی خودروهای پارک شده در محل نیز آسیب وارد شد.

سخنگوی نیروی انتظامی با بیان این مطلب که قاتلان در کسری از زمان دستگیر شدند و اوضاع تحت کنترل پلیس قرار دارد، گفت: نیروی انتظامی به برهم زنندگان امنیت قاطعانه هشدار می دهد که در برابر اقدامات ضد امنیتی و ضد قانونی هر کس با هر هویتی برخورد می کند تا همه بدانند که کسی را یارای تعدی به امنیت عمومی که محصول خون هزاران شهید است نمی باشد.

گفتنی است در پی جنایت آشوبگران فرقه گنابادی، گروهبان امامی و گروهبان بایرامی از نیروهای کادر یگان امداد به شهادت رسیدند.

دیگر شهید این جنایت، یک سرباز وظیفه بوده است که هرسه توسط اتوبوس جنایت کاران فرقه گنابادی به شهادت رسیدند.

هویت راننده اتوبوس مهاجم به ماموران پلیس مشخص شد

گفتنی است راننده اتوبوسی که به مردم و ماموران نیروی انتظامی در خیابان پاسداران حمله کرد، فردی به نام «یاور محمد ثلاث» از پیروان فرقه دراویش گنابادی است.

این اتوبوس متعلق به یکی از سران فرقه گنابادی و با پلاک شهرستان است و در روزهای اخیر در حاشیه خیابان گلستان هفتم پاسداران متوقف بوده است.

نظر شما