شناسهٔ خبر: 24212604 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

جزئیات جنایت وحشیانه طرفداران دراویش داعشی؛

عوامل شهادت سه مأمور پلیس دستگیر شدند | اوضاع تحت کنترل است

در پی حمله خشونت بار دراویش داعشی به ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران ۳ تن از ماموران این کلانتری به شهادت رسیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در پی حمله خشونت بار دراویش داعشی به ماموران کلانتری 102 پاسداران 3 تن از ماموران این کلانتری به شهادت رسیدند. تعدادی از ماموران نیز دچار جراحت شده‌اند که برای مداوا به بیمارستان‌های اطراف منتقل شده‌اند.

تجمع دراویش در مقابل کلانتری 102 از عصر امروز به تشنج کشیده شد. اما حمله وحشیانه یکی از هوداران این فرقه با یک دستگاه اتوبوس به صف ماموران نیروی انتظامی در مقابل کلانتری آن را به یک حادثه مرگبار و خونین تبدیل کرد.

حرکت دیوانه‌وار این اتوبوس در خیابان پاسداران باعث آسیب رسیدن به 12 دستگاه خودروی عبوری و پارک شده مردم و هم‌چنین زخمی شدن تعدادی از عابران پیاده شده است.

راننده اتوبوسی که به صورت وحشیانه به مردم و ماموران نیروی انتظامی در خیابان پاسداران حمله کرد، فردی به نام «یاور محمد ثلاث» از پیروان فرقه دراویش گنابادی است.

اتوبوس مذکور متعلق به یکی از سران فرقه گنابادی و با پلاک شهرستان است که در روزهای اخیر در حاشیه خیابان گلستان هفتم پاسداران متوقف بوده است.

سردار منتظر المهدی سخنگوی ناجا با تأیید شهادت سه مأمور پلیس و با اعلام این مطلب که عوامل به شهادت رساندن سه مأمور یگان امداد پلیس تهران در کسری از زمان دستگیر شده‌اند، به برهم‌زنندگان امنیت قاطعانه هشدار داد که در برابر اقدامات ضد امنیتی و غیرقانونی هر کسی با هر هویتی برخورد قاطع صورت می‌‌گیرد.

سخنگوی نیروی انتظامی اظهار داشت: در آستانه شهادت بانوی دو عالم عوامل فریب‌خورده و مخلان نظم و امنیت در ادامه تجمعات اخیر خود در خیابان پاسداران در عملی مذبوحانه و خباثت‌آمیز با یک دستگاه اتوبوس سه تن از دلاورمردان سبزپوش و حافظان نظم و امنیت نیروی انتظامی را که برای سامان‌بخشی به امنیت در منطقه حاضر بودند به شهادت رساندند.

سخنگوی ناجا اعلام کرد: قاتلین در کسری از زمان دستگیر شدند و اوضاع هم‌اکنون تحت کنترل پلیس است.

سردار منتظرالمهدی ضمن تسلیت شهادت این سه مأمور فداکار و متعهد ناجا به محضر حضرت فاطمه زهرا، فرماندهی کل قوا، ملت شهیدپرور و خانواده معزز این سه شهید به برهم زنندگان امنیت قاطعانه هشدار داد که در برابر اقدامات ضدامنیتی و غیرقانونی هر کسی با هر هویتی که باشد برخورد می‌شود.

گفتنی است، امروز جمعی از طرفداران فرقه دراویش گنابادی به بهانه بازداشت یکی از افراد این فرقه به جرم سرقت و شرارت مقابل كلانتري ۱۰۲ پاسداران تهران تجمع کردند و سپس برخی از این افراد دست به جنایتی داعش گونه زدند.

جنایت امروز در حالی صورت گرفت که مأموران نیروی انتظامی در چند هفته اخیر در قبال آشوبگری و فتنه انگیزی برخی طرفداران فرقه دراویش گنابادی با صبوری کامل برخورد کردند و برخورد فیزیکی نداشتند اما افراد متنسب به این فرقه با ایجاد بی نظمی های مکرر و حمله به مردم و اموال عمومی از صبر نیروهای انتظامی سوء استفاده کردند و دست به جنایت زدند.

نظر شما