شناسهٔ خبر: 24210065 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ترابیان: پرسپولیس تجربه خوبی برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا دارد

تهران- ایرنا- 'رضا ترابیان' پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت: پرسپولیس نسبت به سال گذشته بسیار با تجربه تر شده است و این فصل می تواند در لیگ قهرمانان آسیا موفق تر از سال گذشته باشد.

صاحب‌خبر -

ترابیان روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا در خصوص دیدار پرسپولیس و السد قطر، گفت: خوشبختانه از لحاظ روحی در بهترین شرایط قرار داریم و بسیار امیدوارم پرسپولیس این بازی را در خانه حریف با سه امتیاز به پایان برساند.
وی ادامه داد: السد بازیکنان بسیار خوب و با تجربه ای در اختیار دارد و پرسپولیس باید مانند تمام این بازی ها کم اشتباه ظاهر شود تا بتواند با دست پر از خانه حریف خارج شود.
بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: تجربه پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان امسال بسیار بهتر از سال قبل است و امیدوارم در آینده نیز روند با ثبات این تیم ادامه داشته باشد.
وی با اشاره به پیش بینی خود از شرایط پرسپولیس در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: پرسپولیس اگر در مرحله بعد به نمایندگان عربستان نخورد کار بسیار آسانی برای صعود به مراحل پایانی خواهد داشت. بازی کردن در زمین بی طرف کاملا به ضرر نمایندگان کشورمان است و امیدوارم فکری به حال این مساله شود.
ترابیان در خصوص نیمکت نشینی برخی بازیکنان نامدار پرسپولیس در هفته های اخیر، اظهار کرد: خوشبختانه تمام بازیکنان در بهترین شرایط قرار دارند و اگر کسی یک هفته از ترکیب خارج شود، برای بازگشت کار دشواری در پیش دارد.
وی افزود: مطمئن باشید با تجربه بالای برانکو بازیکنان به خود اجازه حاشیه سازی نمی دهند و این باعث شده تا نظم در تیم ایجاد شود. بازیکنان باید بدانند سرمربی با هیچکس مشکل شخصی ندارد و در هر زمان که لازم باشد از بهترین نفرات خود بهره خواهد برد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی** 9118**1368

انتهای پیام /*

نظر شما