شناسهٔ خبر: 24200692 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا؛

خاطره خوش پرسپولیس در بازگشت به ورزشگاه جاسم بن حمد و رویارویی با السد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شروع پیروزمندانه در لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی سه بر صفر مقابل نسف قارشی ازبکستان، درحالی برای دیدار برابر السد قطر به ورزشگاه جاسم بن حمد بازمی گردد که سال گذشته لخویا دیگر تیم قطری را در همین ورزشگاه مغلوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه تارنمای رسمی ای اف سی، تیم های پرسپولیس و السد قطر بعد از پیروزی در اولین دیدارهای خود در لیگ قهرمانان آسیا بدنبال برتری سه امتیازی در صدر گروه سوم این رقابت ها هستند.
دیدار پرسپولیس و السد در چارچوب هفته دوم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2018 فردا سه شنبه در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار می شود.
السد قهرمان سال 2011، هفته گذشته در دیدار مقابل الوصل امارات با دو گل بغداد بونجاح پیروز شد تا کارزار خود را در عرصه رقابت های آسیا با پیروزی شروع کند.
پرسپولیس هم که سال گذشته به نیمه نهایی رسید، نخستین دیدار خود را با پیروزی شروع کرد. پرسپولیس با گل گادوین منشا و و دو گل علی علیپور از سد تیم نسف قارشی ازبکستان عبور کرد.
این نخستین دیدار دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود. پرسپولیس با خاطره خوش سفر گذشته خود به ورزشگاه جاسم بن حمد که طی آن لخویا را در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای 2017 مغلوب کرد، به این ورزشگاه بازمی گردد.
هفته دوم از رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز (دوشنبه) آغاز می شود. چهار تیم تراکتورسازی، ذوب آهن، استقلال و پرسپولیس به نمایندگی از ایران در رقابت های امسال حضور دارند.
در دیدارهای امروز، ذوب آهن در اصفهان به مصاف لوکوموتیو تاشکند می رود و تراکتورسازی تبریز در دوحیه میهمان الغرافه قطر است. استقلال تهران دیگر نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیز فردا ( سه شنبه) در مسقط عمان میزبان تیم الهلال عربستان است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**1584** 1701

انتهای پیام /*

نظر شما