شناسهٔ خبر: 24198954 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نتایج مرحله اول انتخابات هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام شد

نتایج مرحله اول انتخابات نمایندگان فرهنگیان در هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان به تفکیک هر استان اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، زمان رأی‌گیری مرحله اول انتخابات نمایندگان فرهنگیان در هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان ساعت ۲۰ شب گذشته پایان یافت.

فرهنگیان می‌توانند نتایج اولیه مرحله اول انتخابات نمایندگان فرهنگیان در هیأت امنای صندوق ذخیره به تفکیک هر استان را در سایت Entekhabat.medu.ir مشاهده کنند.

نتایج اولیه بر اساس ۲ برابر سهمیه هر استان اعلام می‌شود و پس از مرحله اخذ استعلامات، نفرات برگزیده فاقد سوء پیشینه مطابق مندرجات شیوه‌نامه انتخابات بر اساس سهمیه استان به عنوان راه یافتگان نهایی مرحله اول انتخابات جهت ورود به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

کاندیداها می‌توانند در صورت اعتراض به نتایج آراء، اعتراض خود را به صورت کتبی ظرف یک هفته به نشانی تهران، میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، کوچه فلاح پور، ساختمان شهید باهنر، ستاد راهبری انتخابات هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان ارسال کنند.

وزیر آموزش و پرورش در نشست خبری روز گذشته در جمع خبرنگاران در این باره گفت: آموزش و پرورش سرمایه ارزشمندی در حوزه نیروی انسانی را دارد و از این جهت امتیاز برای ماست. یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر مشغول به کار و بازنشسته داریم. این سرمایه ارزشمند را باید در تصمیم گیری ها مشارکت دهیم. امروز ابزارهایی که بتوانیم از معلم ها در تصمیم گیری استفاده کنیم کم است یک کاری که کردیم انتخاب نماینده معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان است. امیدوارم این یک تمرین برای ما باشد و ظرف یکی دو روز آینده نتیجه اش اعلام می شود و بعد ۷۰ نفر سه نفر را به صورت حضوری انتخاب می کنند.

وی ادامه داد: کار دیگری که در دستور رونمایی داریم. معلم ها می گفتند چرا مدیر مدرسه در دایره شناخت مدیر منطقه انتخاب می شود. سامانه ای طراحی کردیم و برای سال آینده مدارسی که به مدیر نیاز داشته باشد در سامانه معرفی می شود و همه در این سامانه که شرایطش را دارند اعلام آمادگی کنند و بعد یک تیم سه نفره مصاحبه می کند که یک نفر دانشگاهی، یک بازنشسته و یک نفر از سازمان این سه نفر را تشکیل می دهند. شاید این هم قدم بزرگی نباشد اما همه اینها مشارکت دادن معلم ها در تصمیم گیری هاست.

نظر شما