شناسهٔ خبر: 24185660 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مفاسد اقتصادی سد راه رونق اقتصادی است

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر ضرورت برچیدن مفاسد اقتصادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرایی کردن مطالبات رهبری، گفت: مسؤولان در این زمینه باید از سبک زندگی علوی الگو بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در نهمین همایش بین المللی ملی سیره علوی در خرم آباد گفت: پیروی از سیره علوی در زمینه های مختلف لازمه رشد و پیشرفت جامعه است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با درس گرفتن از سیره و منش ائمه معصومین(ع) به پیروزی رسید، عنوان داشت: سیره علوی درسی برای سعادت بشریت است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری به وضعیت اقتصادی جامعه اشاره و عنوان کرد: رشد و شکوفایی اقتصادی نیازمند تحقق اقتصاد مقاومتی و الگو گیری از شیوه مدیریتی امام علی(ع) است.

وی در ادامه با اشاره به وجود فسادهای اقتصادی در جامعه خاطرنشان کرد: فساد اقتصادی سد راه رشد اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی است و باید این موانع برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی با تأکید بر اینکه در عرصه اقتصادی و فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی باید از سیره علوی الگو گرفت، اظهار داشت: با الگوگیری از سیره علوی می توان در تداوم انقلاب و رشد کشور در زمینه های مختلف نقش ارین شد.

وی در ادامه با بیان اینکه تولید و تکیه بر ظرفیت های داخلی راه تحقق اقتصاد مقاومتی است که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد، بیان داشت: وجود مفاسد اقتصادی سد راه رونق اقتصادی هستند و با این مفاسد باید برخود جدی شود.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی با اشاره به  مطالبات رهبری در راستای تقویت اقتصاد و اشتغال زایی گفت: مسؤولان با تکیه بر سیره علوی باید در راستای تحقق مطالبات رهبری اقدام کنند.

عدالت محور و مبنای حرکت جمهوری اسلامی ایران است

نماینده مجلس خبرگان رهبری عدالت را مبنای حرکت جمهوری اسلامی خواند و گفت: با کم کردن فاصله طبقاتی در جامعه و ریشه کن کردن مفاسد اقتصادی باید عدالت را تحقق بخشید و با قاطعیت برخورد کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امام راحل با پیروی از سیره علوی و مکتب اهل بیت(ع) به میدان آمد و موجب پیروزی انقلاب شد، ادامه داد: رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس نیز پیروی از مکتب اهل بیت(ع) بود.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی با اشاره به اینکه نظام در سایه سیره علوی به عزت و اقتدار رسید، اظهار داشت: در جامعه امروز نیز برای مدیریت و پیشرفت نظام باید از سیره علوی پیروی کرد، الگو گیری از سیره علوی رمز موفقیت در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است./9451/پ203/ب1

نظر شما