شناسهٔ خبر: 24175219 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهبود سیستم روشنایی سطح شهر یزد

شهردار یزد با اشاره به اختصاص اعتبار با همکاری وزارت نیرو به روشنایی یزد گفت: سیستم روشنایی معابر و خیابان‌های شهر یزد بهبود خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مهدی جمالی نژاد فرماندار یزد گفت: در آستانه سال نو با تفاهمنامه‌ای که بین شهرداری و وزارت نیرو منعقد شده، طرح‌های روشنایی تا سقف ۵۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه سهم شهرداری و وزارت نیرو در اجرای این پروژه به نسبت ۴۰ و ۶۰ درصد است، افزود: مبلغ تعهد شده از سوی شهرداری برای این منظور ۲ میلیارد تومان است و وزارت نیرو نیز ۳ میلیارد تومان تعهد پرداخت دارد که باید به توزیع برق استان یزد برای اجرای طرح پرداخت شود.

شهردا یزد با بیان اینکه بر اساس اجرای این طرح، معابر و خیابان‌هایی که روشنایی ندارند نیز دارای روشنایی خواهند شد، تصریح کرد: معابر و روستا‌های الحاقی به شهر و حتی ورودی‌های شهر نیز دارای روشنایی خواهند شد.

وی با بیان اینکه میزان سهم پرداختی در گذشته برعکس بود و سهم شهرداری تا ۷۰ درصد نیز می‌رسید، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش و رایزنی که صورت گرفت برای نخستین بار این سهمیه تغییر یافت و سهم وزارت نیرو بیشتر از شهرداری تعیین شد.

انتهای پیام/ ا

اجرای طرح‌های روشنایی تا سقف ۵۰ میلیارد ریال

نظر شما