شناسهٔ خبر: 24126656 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شاتا | لینک خبر

وزیر صنعت، معدن و تجارت در شرکت کاله آمل :

از توسعه برندینگ حمایت می کنیم / تقاضای تاسیس واحدهای صنعتی در مازندران ۱۰ درصد افزایش داشت

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فتح بازارهای صادراتی دنیا با برندینگ ممکن است و از توسعه برندینگ به عنوان یکی از مهمترین برنامه هایم در وزارتخانه حمایت می کنم.

صاحب‌خبر -

محمد شریعتمداری، در مراسم بهره برداری از واحد جدید فرآورده های گوشتی کاله مازندران و آغاز عملیات اجرایی دو واحد جدید این شرکت افزود: به احترام تلاشگرانی مانند آقای سلیمانی( مدیر عامل کاله) که خود را وقف مردم کرده اند، به آمل آمده ام و ستارگان بسیاری مثل ایشان در سپهر ایران در حال درخشیدن هستند.

وی با طرح اینکه اقتصاد تمرکزگرا شده است، تصریح کرد : فعالیت های صنعتی باید به نقاط پیرامونی برود، همه چیز نباید در حوالی تهران باشد.

شریعتمداری با اشاره به اینکه امید به کار و اشتغال در کشور وجود دارد، گفت: تقاضای تاسیس واحدهای صنعتی در ده ماهه امسال ۱۰ درصد در مازندران افزایش داشته است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در توانایی های این کشور نباید شک کرد،ادامه داد: آینده با همه سختی هایش درخشان است. از سوی دیگر کیک اقتصادی کشور کوچک است و باید بزرگتر شود. باید بگذاریم سرمایه گذاری ها بیشتر شود، همدیگر را تحمل کنیم.

شریعتمداری فتح بازارهای صادراتی دنیا را با برندینگ ممکن دانست و گفت: از توسعه برندینگ به عنوان یکی از مهمترین برنامه هایم در وزارتخانه حمایت می کنم.

وی با بیان اینکه مسئولیتم جز ثروتمندکردن مردم ایران نیست، اضافه کرد : از سرمایه گذاران حمایت می کنم و باید شرکت های کوچک در هم ادغام و شرکت های بزرگ تولید کننده و صادر کننده برای رقابت در دنیا درست کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت دستاوردهای انقلاب را چشمیگیر دانست و افزود: در فولاد از صفر به ظرفیت تولید ۳۳ میلیون تن رسیدیم، ۱۱۰ میلیون تن ظرفیت فولاد در حال اجرا داریم که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت دارد. از سوی دیگر در حال حاضر در ۵۱ هزار نقطه کشور واحدهای جدید صنعتی در حال ساخت هستند.

شریعتمداری در پایان گفت: در حالیکه ۸۵ هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط در کشور وجود دارد، اما ۱۶ هزار تقاضای تاسیس واحد صنعتی جدید داریم که نشانگر امید به کار و تلاش است.

نظر شما