شناسهٔ خبر: 24118543 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس پلیس تهران بزرگ:

برخورد با اخلالگران بازار ارز خواست بانک مرکزی است/ ادامه شناسایی پاتوق‌های جدید

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: بانک مرکزی از ما درخواست ورود به بازار و برخورد با اخلال گران را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سردار رحیمی در حاشیه اجرای طرح دستگیری اخلالگران بازار ارز با اشاره به دستگیری ۹۰ نفر از اخلالگران گفت: کار دستگیری دلالان ارز با بیش از یک ماه رصد و اشراف اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ دقیقه در صبح امروز به و قوع پیوست.

وی اظهار داشت: نیروهای پلیس بعد از این، در سبزه‌میدان، پاساژ افشار و خیابان منوچهری مستقر خواهند شد و دوباره اجازه دلالی به افراد در این مراکز را نخواهند داد. 

سردار رحیمی گفت: دستگیرشدگان به خاطر افزون‌طلبی و سود، بیشترین اخلال را در نظام اقتصادی کشور وارد کرده‌اند و باید دستگاه قضایی برخورد قاطع با آنان داشته باشد.

این مقام ارشد پایتخت تصریح کرد: بعد از درخواست جدی مسئولان دولت و بانک مرکزی، پلیس وارد این حیطه شد؛ این برخورد مقطعی نیست و همکاران ما از یگان امداد، پلیس اطلاعات و امنیت، پلیس فتا و سایر پلیس‌های تخصصی کارشان را در بازار ادامه خواهند داد. 

سردار رحیمی با اعلام این مطلب که پلیس مسئول قیمت ارز نیست، تأکید کرد: به مردم اطمینان می‌دهم که برخورد جدی با دلالان مستقر در سبزه‌میدان، منوچهری و پاساژ افشار داشته باشیم و دیگر اجازه نخواهیم داد که این مراکز پاتوق دلالان شود. 

وی در خصوص سابقه دستگیرشدگان گفت: اکثر دستگیرشدگان سابقه‌دار بوده و شغل‌شان این بوده است، خوشبختانه سرشاخه‌های اصلی دستگیر شده‌اند. 

این مقام ارشد پلیس پایتخت در پاسخ به پرسشی در خصوص اینکه افرادی با کارت ملی غیر، از بانک ملی ارز می‌گیرند و برخورد پلیس با آنها، اظهار داشت: اداره ۲۸ معاونت ویژه جرایم اقتصادی پلیس آگاهی، برخورد با این قضایا را در دستورکار دارد.

وی افزود: بانک مرکزی از ما درخواست ورود به بازار و برخورد با اخلال گران را دارد.

سردار رحیمی گفت: پلیس محل فعالیت دلالان را ترک نمی کند و حتی پاتوقهای جدید احتمالی آنان را شناسایی می کند. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما