شناسهٔ خبر: 23915624 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نوروزی رکوردار حضور درمسابقات جهانی پینگ پنگ

مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز امروز با انتخاب نفرات نهایی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -
نوروزی رکوردار حضور درمسابقات جهانی پینگ پنگبه گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، افشین نوروزی کاپیتان با تجربه تیم ملی تنیس روی میز پس از سه روز رقابت فشرده با پایان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی، به عنوان نفر سوم در ترکیب تیم ملی بزرگسالان ایران قرار گرفت تا از نظر تعداد حضور در مسابقات جهانی، رکورددار باشد.
 
امین احمدیان جوان ۱۶ ساله تهرانی هم در جایگاه چهارم تیم ملی بزرگسالان قرار گرفت تا دومین میدان جهانی خود را در کنار بزرگان تنیس روی میز تجربه نماید.

قبل از این نیما و نوشاد عالمیان به ترتیب به عنوان نفر اول رنکینگ ملی و نفر اول مرحله اول انتخابی به عنوان نفرات ابتدایی به اردوی تیم ملی راه یافته بودند.

پس از پایان مسابقات و طبق آیین نامه مصوب، بلافاصلهجمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم‌ملی، میعاد لطفی را  به عنوان نفر پنجم به فدراسیون پیشنهاد داد که پس از موافقت ریاست فدراسیون با این پیشنهاد، این ورزشکار جوان تهرانی نیز به ترکیب تیم ملی اضافه شد

تیم‌های ملی مردان و زنان تنیس روی میز قرار است از ۹ تا ۱۶ اردیبهشت سال آینده در مسابقات جهانی سوئد شرکت کنند. این رقابت ها در بخش تیمی برگزار می‌ شوند.

رده بندی نهایی مرحله دوم انتخابی به شرح ذیل است:

۱) افشین نوروزی از خوزستان با ۳۲ امتیاز
۲) امین احمدیان از تهران با ۳۰.۵ امتیاز
۳) میعاد لطفی از تهران با ۳۰ امتیاز
۴) آرمان حاجی ئی از تهران با ۲۸ امتیاز
۵) محمد علی رویین تن از فارس با ۲۷.۵ امتیاز
۶) امیر رضا عباسی از تهران با ۲۶ امتیاز

نظر شما