شناسهٔ خبر: 23914855 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پینگ پنگ بازان اعزامی به مسابقات جهانی معرفی شدند

ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در سوئد مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز پس از سه روز رقابت میان بازیکنان شرکت کننده، امروز با تعیین رده بندی نهایی آنها و مشخص شدن بازیکنان راه یافته به ترکیب تیم ملی به پایان رسید.

بر اساس نتایج بدست آمده در مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز افشین نوروزی با ۳۲ امتیاز در صدر قرار گرفت. امین احمدیان با ۳۰.۵ امتیاز و میعاد لطفی با ۳۰ امتیاز دوم و سوم شدند. جایگاه چهارم به آرمان حاجی ئی با ۲۸.۵ امتیاز اختصاص یافت و محمدعلی روئین تن و امیررضا عباسی به ترتیب با ۲۷.۵ و ۲۶ امتیاز پنجم و ششم شدند.

بدین ترتیب و بر اساس رده بندی بدست آمده افشین نوروزی و امین احمدیان به عنوان دو نفر برتر مسابقات انتخابی در ترکیب تیم ملی قرار گرفتند. همچنین با پیشنهاد سرمربی تیم ملی میعاد لطفی هم به عنوان نفر پنجم به ترکیب تیم ملی راه یافت.

پیش از این نیما و نوشاد عالمیان به ترتیب به عنوان نفر اول رنکینگ ملی و نفر اول مرحله اول انتخابی، به عنوان نفرات اول و دوم در ترکیب تیم ملی تنیس روی میز قرار گرفته بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان ۹ تا ۱۶ اردیبهشت ماه سال آینده در بخش تیمی و به میزبانی سوئد برگزار می‌شود.

افشین نوروزی در حالی به عنوان یکی از بازیکنان اعزامی به سوئد معرفی شده که بیشترین رکورد را در تاریخ روی میز ایران و برای حضور در مسابقات جهانی دارد.

نظر شما