شناسهٔ خبر: 23719346 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح فرستنده دیجیتال روستای ارباب کندی مشگین شهر

فرستنده دیجیتال روستای ارباب کندی از توابع بخش مشگین شرقی با حضور مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل و مسئولان محلی افتتاح شد .

صاحب‌خبر -

افتتاح فرستنده دیجیتال روستای ارباب کندی مشگین شهربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل / مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت :  برای راه اندازی این فرستنده بیش از یک میلیارد و 500میلیون ریال هزینه شده است و علاوه بر اهالی روستای ارباب کندی ، اهالی روستاهای همجوار نیز از 18شبکه تلویزیونی و 16شبکه رادیویی دیجیتال بهره مند خواهند شد .
ملااحمدی افزود : همزمان با ایام الله دهه فجر  80 پروژه فنی و عمرانی با اعتبار 250میلیارد ریال در مناطق مختلف استان به بهره برداری می رسد.

وی همچنین در نشست مشترک با مسئولان محلی مشگین شهر ، با تبیین نقش تاثیر گذار رسانه ملی در حوزه های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی ، مذهبی ، ورزشی و اقتصادی ،تصریح کرد : خوشبختانه استان اردبیل از پربیننده مناطق کشور است .
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل با تاکید بر تمرکز زدایی در تولید و پخش برنامه های مختلف رادیویی وتلویزیونی گفت : همزمان با عید امسال برنامه زنده رادیویی از شهرستانهای اردبیل ، مشگین شهر و سرعین به روی آنتن خواهد رفت .
ملااحمدی در بخش دیگری از سخنان خود افزود : به منظور پوشش بیشتر مناسبتهای مختلف سیاسی و مذهبی از جمله راهپیمایی ها تصاویر و گزارشات این قبیل مراسم علاوه بر پخش در بخش های مختلف خبری ، در بخش های دیگر سیمای مرکز اردبیل نیز به صورت ویژه پخش خواهد شد.
امام جمعه مشگین شهر نیز در این نشست با بیان اینکه مدت زمان پخش خبر از شبکه سبلان جوابگوی نیاز اهالی استان نمی باشد ،خواستار بهره گیری از کارشناسان زبده و کارشناسان حوزوی در برنامه های مختلف صدا و سیمای مرکز اردبیل شد.
حجت الاسلام باوقار از نقش ارزنده وتاثیر گذار صدا وسیما در جریان ناآرامیها واعتشاشات اخیر قدردانی کرد.
رحیمی زاد فرماندار مشگین شهر نیز با بیان اینکه شهرستان مشگین شهر با دارا بودن پنج بخش وشش شهر از لحاظ تقسیمات کشوری وسیع ترین شهرستان استان اردبیل می باشد بر پوشش هرچه بیشتر رسانه ملی در مناطق محروم شهرستان تاکید کرد و از اختصاص 5میلیارد ریال برای توسعه زیر ساختهای صدا و سیما در سال 97خبر داد.
سرهنگ پورمند فرمانده سپاه ناحیه مشگین شهر نیز  از صدا وسیمای مرکز اردبیل به خاطر پوشش مناسب اخبار مربوط به بسیج و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد .

نظر شما