شناسهٔ خبر: 23719434 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

80 پروژه فنی و عمرانی صدا و سیما در اردبیل افتتاح می شود

اردبیل - ایرنا - مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: همزمان با دهه فجر 80 پروژه فنی و عمرانی صدا و سیما با 250 میلیارد ریال اعتبار در مناطق مختلف این استان به بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، علی ملااحمدی روز سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات مربوط به صدا و سیما در حوزه جغرافیایی مشگین شهر با تبیین نقش تاثیرگذار رسانه ملی در حوزه های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی ، مذهبی ، ورزشی و اقتصادی افزود: خوشبختانه استان اردبیل از مناطق پربیننده کشور است.
او از اختصاص پنج میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های صدا و سیمای استان اردبیل در سال 97 خبر داد.
او در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تمرکز زدایی در تولید و پخش برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی گفت: همزمان با عید امسال برنامه زنده رادیویی از شهرستان های اردبیل ، مشگین شهر و سرعین به روی آنتن خواهد رفت.
وی از شهرداران استان خواست برای شناساندن هر چه بیشتر شهرهای استان بصورت مشارکتی در تولید و پخش برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی سهیم باشند.
ملااحمدی افزود: به منظور پوشش بیشتر مناسبت های مختلف سیاسی و مذهبی از جمله راهپیمایی ها ، تصاویر و گزارش های این قبیل مراسم علاوه بر پخش در بخش های مختلف خبری در بخش های دیگر سیمای مرکز اردبیل نیز بصورت ویژه پخش خواهد شد.
او همچنین در زمینه فرستنده دیجیتال روستای ارباب کندی از توابع بخش مشگین شرقی اظهار کرد: برای راه اندازی این فرستنده بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده و علاوه بر اهالی روستای ارباب کندی اهالی روستاهای همجوار نیز از 18شبکه تلویزیونی و 16 شبکه رادیویی بصورت دیجیتال بهره مند خواهند شد.
امام جمعه مشگین شهر نیز در این نشست با بیان اینکه مدت زمان پخش خبر از شبکه سبلان جوابگوی نیاز اهالی استان نیست، خواستار بهره گیری از کارشناسان زبده و کارشناسان حوزوی در برنامه های مختلف صدا و سیمای مرکز اردبیل شد.
فرماندار مشگین شهر هم گفت: شهرستان مشگین شهر با دارا بودن پنج بخش و 6 شهر از لحاظ تقسیمات کشوری وسیع ترین شهرستان استان اردبیل می باشد.
میرعلی رحیمی زاد بر پوشش هر چه بیشتر رسانه ملی در مناطق محروم شهرستان تاکید کرد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7117/6018

انتهای پیام /*

نظر شما