شناسهٔ خبر: 23701263 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سردار رحیمی خبر داد:

آغاز طرح عملیات بزرگ آرامش و امنیت در شهر تهران

به دستور سردار رحیمی طرح عملیات بزرگ آرامش و امنیت در شهر تهران آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی با اعلام آغاز عملیات بزرگ آرامش و امنیت گفت این طرح از ساعتی دیگر آغاز و تا صبح ادامه دارد. طرح کامل آرامش و امنیت تهران بزرگ با برنامه‌ریزی کامل و مفصل و با مشارکت همه پلیس‌های امنیت، پیشگیری، راهور، آگاهی و مبارزه با مواد مخدر به اجرا در خواهد آمد.

او با اشاره به حضور همه پلیس‌های تخصصی در این طرح خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با استفاده از سگ‌های موادیاب(سپکا) معتادان متجاهر و کارتن‌خواب‌ها را که از قبل شناسایی شده و مردم مکرر درخواست برخورد با آنها را داشته‌اند جمع‌آوری می‌کنند.

رییس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: پلیس پیشگیری نیز در این طرح با مزاحمان نوامیس خیابانی که تا پاسی از شب آسایش مردم را سلب می‌کنند برخورد می‌کنند. همچنین با قهوه‌خانه‌ها، باشگاه‌های ورزشی و پارک‌ها که تبدیل به پاتوق این افراد شده‌اند نیز برخورد خواهد شد.

سردار رحیمی با اشاره به اقدامات پلیس پیشگیری در این طرح گفت: در این عملیات ماموریت‌های فوریتی پلیس 110 و برخورد با سارقان و زورگیران شبانه به اجرا در خواهد آمد.

سردار رحیمی ادامه داد: در این عملیات، پلیس آگاهی نیز با سارقان به عنف و مسلح برخورد می‌کند. همچنین در صورتی که لازم باشد تعقیب و گریز خودروهای سرقتی انجام می‌شود.

این مقام عالی انتظامی تصریح کرد: در طرح آرامش و امنیت شبانه تهران پلیس راهور با خودروهای سنگین و متخلف همچنین خودروهایی که اقدام به سبقت غیر مجاز می‌کنند نیز برخورد می‌کند. استعلام خودروهای که دارای تخلفات مکرر هستند و نمره منفی بالای 30 دارند. همچنین تست سلامت رانندگان نیز اجرا می‌شود.

سردار رحیمی با بیان اینکه یگان امداد پلیس تهران در تمام عملیات‌های پلیس‌های تخصصی حضور دارند، گفت: عملیات ایجاد آرامش و امنیت شبانه تهران همه شب‌ها به اجرا در می‌آید و محصول آن ثبات امنیت و آرامش است که در تهران ایجاد شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما