شناسهٔ خبر: 23692821 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ:

اقدام مجرمانه سارقان مسلح طلا فروشی ناکام ماند

تهران - ایرنا - سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اقدام مجرمانه سارقان مسلحی که قصد سرقت از طلافروشی محله یافت آباد تهران را داشتند با هوشیاری پلیس آگاهی ناکام ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرهنگ حمید رضا یار احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این عملیات در راستای سیاست پلیس پایتخت در برخورد جدی و قاطع با جرائم خشن و اشراف اطلاعاتی به اقدامات مجرمان خطرناک انجام شد.
وی ادامه داد: این باند ٤ نفره از سوی یکی از مجرمان سابقه دار و همراهان وی که آنان نیز سوابق مجرمانه داشتند تشکیل شده بود.
یاراحمدی ادامه داد: متهمان قصد داشتند راس ساعت ١٠ صبح امروز از یک طلافروشی در یافت آباد با همراه داشتن یک کلت کمری و تعدادی سلاح سرد سرقت کنند که پلیس از این عملیات مطلع شد.
وی گفت: ماموران ساعاتی قبل از عملیات با حضور در محل و کنترل نامحسوس سارقان را که با یک دستگاه پراید وارد محل شده و قصد آغاز نقشه را داشتند غافلگیر کردند.
یاراحمدی گفت: هر چهار متهم فورا دستگیر شده و یکی از آنان نیز که اقدام به فرار کرد با شلیک ماموران که به پای وی اصابت کرد زمینگیر و دستگیر شد.
سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پلیس پس از بازرسی از محل استقرار متهمان موفق به کشف ٥٠٠ میلیون تومان دلار تقلبی و آلات جرم دیگر شدند.
یاراحمدی افزود: تحقیقات پیرامون سوابق این افراد، سایر اعمال مجرمانه احتمالی و ابعاد دیگر این پرونده ادامه دارد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: محمد بیدارمنش**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/6138/1735//1348

انتهای پیام /*

نظر شما