شناسهٔ خبر: 23683750 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

زيدان: يادم نمي‌آيد آخرين باري که در سانتياگو برنابئو 7 گل زديم چه زماني بود

سرمربي کهکشاني‌‌ها از پيروزي پر گل تيمش در خانه برابر دپورتيوو لاکرونيا ابراز خرسندي و آن را براي تغيير روحيه و افزايش اعتماد به نفس مردانش مهم دانست.

صاحب‌خبر -

زين‌الدين زيدان، پس از پيروزي خانگي امشب (يکشنبه) تيمش برابر دپورتيوو لاکرونيا در هفته بيستم لاليگا که اولين برد تيم او در لاليگا بعد از 43 روز بود و در آن کهکشاني‌ها تک گل حريف را با 7 گل پاسخ دادند، به تمجيد از عملکرد بازيکنانش پرداخت.

زيدان گفت: بازيکنان ما به چنين بردي نياز داشتند. نمي‌دانم که آيا تيم ما براي اين بازي بيش از اندازه تغيير کرده بود يا نه اما نتيجه بسيار قاطعانه بود و اين تفاوت مهم ميان اين بازي و بازي‌هاي قبلي‌مان بود. ما در هفته قبل هم برابر ويارئال عملکرد خوبي داشتيم، حتي زماني که يک بر صفر عقب افتاديم. اين بار اما علاوه بر عملکرد خوب، نتيجه‌اي خوب هم گرفتيم و من از اين بابت راضي‌ام.

زيزو که سيستم بازي تيمش را در اين مسابقه به 3-3-4 تغيير داده بود، ادامه داد: مثل هميشه نشان داديم که توانايي بازي با سيستم‌هاي متفاوت را داريم و امشب هم استفاده از اين سيستم براي ما جواب داد. در اين فصل ما بارها سيستم بازي‌مان را تغيير داده‌ايم اما مهمترين چيز رويکرد خوب بازيکنان ما بوده است. نمي‌دانم از آخرين باري که ما در سانتياگو برنابئو اين تعداد گل زديم چقدر گذشته بود. من براي همه خوشحالم. تيم ما به گل حريف واکنش خوبي نشان داد و وقتي گل دوم را زد شروع به ارائه همان عملکردي کرد که مي‌‌خواستيم.

سرمربي کهکشاني‌ها در ادامه به تمجيد از گرث بيل پرداخت، بال ولزي که بعد از سپري کردن دوران مصدوميت خود کم‌کم دارد به اوج برمي‌گردد و  امشب هم دو گل زد.

او اظهار داشت: من مي‌خواهم همه بازيکنانم سالم و آماده باشند. بيل برگشته اما هنوز هم خلاء تعدادي از بازيکنان‌مان را حس مي‌کنيم. فوتبال همين است و گاهي اوقات بازيکنان مصدوم مي‌شوند. براي گرث خوشحالم چون او نشان داد که مي‌تواند به طور منظم بازي کند و ثبات داشته باشد.

نظر شما