شناسهٔ خبر: 23682882 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

زیدان: یادم نمی‌آید آخرین باری که در سانتیاگو برنابئو ۷ گل زدیم چه زمانی بود

R1015163/P1361/S3,28/CT10

سرمربی کهکشانی‌‌ها از پیروزی پر گل تیمش در خانه برابر دپورتیوو لاکرونیا ابراز خرسندی و آن را برای تغییر روحیه و افزایش اعتماد به نفس مردانش مهم دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان، پس از پیروزی خانگی امشب (یکشنبه) تیمش برابر دپورتیوو لاکرونیا در هفته بیستم لالیگا که اولین برد تیم او در لالیگا بعد از 43 روز بود و در آن کهکشانی‌ها تک گل حریف را با 7 گل پاسخ دادند، به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخت.

زیدان گفت: بازیکنان ما به چنین بردی نیاز داشتند. نمی‌دانم که آیا تیم ما برای این بازی بیش از اندازه تغییر کرده بود یا نه اما نتیجه بسیار قاطعانه بود و این تفاوت مهم میان این بازی و بازی‌های قبلی‌مان بود. ما در هفته قبل هم برابر ویارئال عملکرد خوبی داشتیم، حتی زمانی که یک بر صفر عقب افتادیم. این بار اما علاوه بر عملکرد خوب، نتیجه‌ای خوب هم گرفتیم و من از این بابت راضی‌ام.

زیزو که سیستم بازی تیمش را در این مسابقه به 3-3-4 تغییر داده بود، ادامه داد: مثل همیشه نشان دادیم که توانایی بازی با سیستم‌های متفاوت را داریم و امشب هم استفاده از این سیستم برای ما جواب داد. در این فصل ما بارها سیستم بازی‌مان را تغییر داده‌ایم اما مهمترین چیز رویکرد خوب بازیکنان ما بوده است. نمی‌دانم از آخرین باری که ما در سانتیاگو برنابئو این تعداد گل زدیم چقدر گذشته بود. من برای همه خوشحالم. تیم ما به گل حریف واکنش خوبی نشان داد و وقتی گل دوم را زد شروع به ارائه همان عملکردی کرد که می‌‌خواستیم.

سرمربی کهکشانی‌ها در ادامه به تمجید از گرث بیل پرداخت، بال ولزی که بعد از سپری کردن دوران مصدومیت خود کم‌کم دارد به اوج برمی‌گردد و  امشب هم دو گل زد.

او اظهار داشت: من می‌خواهم همه بازیکنانم سالم و آماده باشند. بیل برگشته اما هنوز هم خلاء تعدادی از بازیکنان‌مان را حس می‌کنیم. فوتبال همین است و گاهی اوقات بازیکنان مصدوم می‌شوند. برای گرث خوشحالم چون او نشان داد که می‌تواند به طور منظم بازی کند و ثبات داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما