شناسهٔ خبر: 23672395 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل راهداری کرمان :

با وجود بارش سنگین برف در کرمان تمامی مسیرهای ارتباطی باز است

کرمان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: بارش برف شدید از شامگاه شنبه تاکنون در برخی از مناطق شمال استان کرمان آغاز شده و با فعالیت راهداران در مسیرهای ارتباطی هم اکنون تمامی راههای ارتباطی این استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

صاحب‌خبر -

خداداد مقبلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه همزمان با بارش برف صبح امروز عملیات راهداری در محورهای برفگیر استان کرمان آغاز شده است ،افزود: همچنین ماشین آلات راهداری جهت نمک پاشی و برف روبی به گردنه های برف گیر استان اعزام شده اند.
وی به وضعیت جوی گردنه های استان کرمان اشاره و اظهار کرد: امروز (یکشنبه) بارش برف را در شهر کرمان، حوزه بردسیر، کفنوییه، شهرستان رابر، روستای اسکر و کمپ تونل راور شاهد بودیم اما با تلاش مضاعف و خستگی ناپذیر نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از ساعات ابتدایی بارش ها تاکنون هیچ مسیر ارتباطی در استان کرمان مسدود نمانده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: مسافران با تماس با سامانه گویای 141 پیش از سفر خود اطلاعات راهها را دریافت کنند و از وضعیت جاده ها مطلع شوند.
وی افزود: داشتن زنجیر چرخ با وجود یخبندان و بارش برف در مسیرهای ارتباطی شمال استان کرمان ضروری است و مسافران محترم ضمن توجه به علائم رانندگی با سرعت مطمئنه در جاده ها تردد کنند.
وی همچنین با اشاره به فصل سرما و یخبندان در جاده های استان کرمان به مردم توصیه کرد: هنگام سفر از سیستم گرمایشی و روشنایی خود مطمئن شده و بصورت دوره ای آن را بررسی کنید.
همزمان با روز نخست فصل بهمن ماه بارش برف نیز در برخی از مناطق استان کرمان آغاز شده است و این دومین برف امسال در شهر کرمان است.
دمای هوای صبح امروز شهر کرمان به صفر درجه رسیده است.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان از دستگاه های امدادرسان و زیر نظر این سازمان و وزارت راه و شهرسازی است.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار : بهنام احمدی .
7420/ 5054

انتهای پیام /*

نظر شما