شناسهٔ خبر: 23664643 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

عربستان و کره حریفان هندبال ایران در جام ملتهای آسیا

صاحب‌خبر -
 

تیم ملی هندبال ایران در دومین بازی خود از مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا مقابل ژاپن به برتری رسید و به عنوان سرگروه به دور بعد راه یافت.
به گزارش ایسنا، در سومین روز از رقابت‌های قهرمانی هندبال آسیا در کره جنوبی، تیم ملی هندبال ایران مقابل ژاپن به میدان رفت و با نتیجه ۳۷ بر ۳۲ پیروز شد.
در نیمه نخست هندبالیست های ایرانی با نتیجه ۱۹ بر ۱۴ پیروز زمین شدند.
گل‌های این نیمه را شاهو نصرتی (۳)، امین کاظمی (یک)، مجتبی حیدرپور (۳)، الله کرم استکی (۳)، سید علیرضا موسوی (۳)، سجاد استکی (۳)، میلاد مسائلی (یک) و امین یوسفی نژاد (یک) را به ثمر رساندند. در این نیمه سعید حیدری راد و محسن باباصفری دروازه بان های ایران بودند.
نیمه دوم این بازی با حساب ۱۸ بر ۱۸ به پایان رسید. امین یوسفی نژاد (یک)، امین کاظمی (۲)، سجاد استکی (۴)، میلاد مسائلی (۴)، پویا نوروزی نژاد (۱)،سید علیرضا موسوی (۲)، مجتبی حیدر پور (۲)، الله کرم استکی (۱)، زننده گل های نیمه دوم بودند.
در این نیمه محسن باباصفری و علی رحیمی در دروازه ایران قرار گرفتند. در این نیمه بازیکن هر دو تیم ایران و ژاپن ۲ دقیقه اخراج حدودا همزمان داشتند. در این روز هم تماشاگران ایران با پرچم کشورمان برای تشویق هندبالیستهای ایرانی در سالن حضور داشتند. در دقایق آخر ژاپن یک اخراج دو دقیقه ای دیگر هم به دلیل خطا بر روی مجتبی حیدرپور داشت.
تیم ملی هندبال ایران با این برد به عنوان تیم نخست گروه به مرحله بعد مسابقات راه یافت.
هجدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا از ۲۸ دی تا ۷ بهمن به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است در این رقابت‌ها ۱۴ تیم از کشورهای مختلف حضور دارند. ایران در مرحله مقدماتی با ازبکستان و ژاپن همگروه بودکه در دیدار نخست هم توانست ازبکستان را با نتیجه۳۷ بر ۱۸شکست داده و با اقتدار به مرحله بعد صعود کند.
سجاد استکی بهترین بازیکن شد
لژیونر هندبال ایران در دیدار با ژاپن موفق شد پس  از ۶ گلی که به ثمر رساند عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص دهد.
سجاد استکی در این دیدار با به ثمر رساندن ۶ گل و نمایش خوبی که داشت توانست عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص دهد.
البته میلاد مسائلی با ۸ گل آمار بیشترین گل زده در این دیدار را داشت و علیرضا موسوی هم ۶ گل وارد دروازه ژاپن کرده بود؛ اما مسئولان برگزاری رقابت ها نام سجاد استکی را به عنوان برترین بازیکن میدان معرفی کردند.
فردا ؛رویارویی ایران و عربستان
همچنین ایران در مرحله اصلی رقابت های قهرمانی هندبال آسیا با عربستان، کره و عمان همگروه است و در نخستین دیدار فردا به مصاف عربستان می رود.
در پایان مرحله مقدماتی رقابت های هندبال قهرمانی آسیا تیم ایران که با ازبکستان و ژاپن همگروه بود در صدر گروه یک قرار گرفت.
تیم ملی ایران در مرحله اصلی با عربستان، کره و عمان همگروه است. در نتیجه تیم ملی هندبال ایران باید دوم بهمن ساعت ۹:۳۰مقابل عربستان به میدان برود.
گروه بندی تیم ها در مرحله اصلی رقابت ها:
گروه ۱: عربستان، کره، عمان و ایران
گروه ۲: قطر، امارات ، بحرین و ژاپن
گروه ۳: ازبکستان، هند و نیوزلند
گروه ۴: استرالیا، چین و بنگلادش
برنامه تیم ایران در مرحله اصلی رقابت ها:
فردا :ایران – عربستان ۹:۳۰
سوم بهمن:ایران – کره ۱۳:۳۰
چهارم بهمن:ایران – عمان ۱۳:۳۰

برچسب‌ها:

نظر شما