شناسهٔ خبر: 23655726 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: هنگام | لینک خبر

رقابت های هندبال قهرمانی آسیا: برد قاطع ایران مقابل ژاپن

تیم ملی هندبال ایران در دومین بازی خود از مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا مقابل ژاپن به برتری رسید و به عنوان سرگروه به دور بعد راه یافت.

صاحب‌خبر -
سایت خبری تحلیلی هنگام    Hengamnews.com:

به گزارش ایسنا، در سومین روز از رقابت‌های قهرمانی هندبال آسیا در کره جنوبی، تیم ملی هندبال ایران مقابل ژاپن به میدان رفت و با نتیجه ۳۷ بر ۳۲ پیروز شد.
در نیمه اول هندبالیست های ایرانی با نتیجه ۱۹ بر ۱۴ پیروز زمین شدند. گل‌های این نیمه را شاهو نصرتی (۳)، امین کاظمی (یک)، مجتبی حیدرپور (۳)، الله کرم استکی (۳)، سید علیرضا موسوی (۳)، سجاد استکی (۳)، میلاد مسائلی (یک) و امین یوسفی نزاد (یک) را به ثمر رساندند. در این نیمه سعید حیدری راد و محسن باباصفری دروازه بان های ایران بودند.
نیمه دوم این بازی با حساب ۱۸ بر ۱۸ به پایان رسید. امین یوسفی نژاد (یک)، امین کاظمی (۲)، سجاد استکی (۴)، میلاد مسائلی (۴)، پویا نوروزی نژاد (۱)،سید علیرضا موسوی (۲)، مجتبی حیدر پور (۲)، الله کرم استکی (۱)، زننده گل های نیمه دوم بودند.

در این نیمه محسن باباصفری و علی رحیمی در دروازه ایران قرار گرفتند. در این نیمه بازیکن هر دو تیم ایران و ژاپن ۲ دقیقه اخراج حدودا همزمان داشتند. در این روز نیز تماشاگران ایران با پرچم کشورمان برای تشویق هندبالیستهای ایرانی در سالن حضور داشتند. در دقایق آخر ژاپن یک اخراج دو دقیقه ای دیگر نیز به دلیل خطا بر روی مجتبی حیدرپور داشت. 

تیم ملی هندبال ایران با این برد به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد مسابقات راه یافت. ملی پوشان هندبال ایران در مرحله بعد به طور قطع با عمان و کره همگروه هستند. سومین حریف ایران قطر یا عربستان است که در دیدار ساعت ۱۳:۳۰ تکلیف این حریف هم مشخص خواهد شد.

* نتایج دیدارهای روز سوم رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا:


بحرین ۳۰ – عمان ۲۳

امارات ۲۰ – کره ۲۱

ژاپن ۳۲ – ایران ۳۷

نیوزلند ۱۴ – چین ۳۱

عربستان – قطر ۱۳:۳۰

بنگلادش – هند ۱۳:۳۰

* رده‌بندی تیم‌ها در روز سوم رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا - کره:


* گروه یک:
۱- ایران ۴ امتیاز (۲ بازی)
۲- ژاپن ۲ امتیاز (۲ بازی)
۳- ازبکستان صفر امتیاز (۲ بازی)


* گروه ۲:
۱- بحرین ۴ امتیاز (دو بازی)
۲- عمان ۲ امتیاز (دو بازی)
۳- استرالیا صفر امتیاز (دو بازی)


* گروه ۳:
۱- کره ۶ امتیاز (سه بازی)
۲- امارات ۴ امتیاز (سه بازی)
۳- هند صفر امتیاز (دو بازی)
۴- بنگلادش (دو بازی)

* گروه ۴:
۱- قطر ۴ امتیاز (دو بازی)
۲- عربستان ۴ امتیاز (دو بازی)
۳- چین صفر امتیاز (دو بازی)
۴- نیوزلند صفر امتیاز (دو بازی)
هجدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا از ۲۸ دی ماه تا ۷ بهمن ماه به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است در این رقابت‌ها ۱۴ تیم از کشورهای مختلف حضور دارند. ایران در مرحله مقدماتی با ازبکستان و ژاپن همگروه است.

برچسب‌ها:

نظر شما