شناسهٔ خبر: 23663899 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

با حضور معاون اول رئیس‌جمهور انجام شد

افتتاح واحد تولیدی صنعتی در البرز

صاحب‌خبر -
یک واحد تولیدی و صنعتی با 10 خط مدرن تولید فرآورده‌های غذایی حجیم شده با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری در شهرک صنعتی نظرآباد به بهره‌برداری رسید.
به گزارش ایرنا، این واحد تولیدی
(آبا طعم پرشین) با ظرفیت سالانه 15 هزار تن چیپس سیب زمینی، 3 هزار تن اسنک بر پایه سیب زمینی و یک هزار تن انواع فرآورده‌های حجیم شده بر پایه ذرت را در 10 خط مدرن اقدام به تولید می‌کند.
پیش‌بینی میزان سرمایه‌گذاری در این طرح هزار و 475 میلیارد ریال با هزار و 500 نفر‌اشتغال است.
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری صبح شنبه برای افتتاح چندین پروژه عمرانی، تولیدی و صنعتی با همراه جمعی از مسئولان عالی دولت وارد استان البرز شد.
جهانگیری در بدو ورود به استان البرز با حضور در محل پروژه ملی احداث ادامه بزرگراه همت از فرآیند احداث این پروژه بازدید کرد.
پروژه همت
تا چند ماه آینده تکمیل می‌شود
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با توجه به سخنان مسئولین و سرعت‌ بالای پروژه، بزرگراه همت تا چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
اسحاق جهانگیری صبح دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرج، هنگام بازدید از پروژه همت اظهار کرد: آزادراه‌های زیادی در اطراف تهران در دست احداث هستند که یکی از مهم‌ترین آنها آزادراه تهران ـ شمال است و نیازمند پیگیری و بازدید مکرر هستند.
وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر فعالیت روی پروژه همت بسیار خوب بوده و قرار بود فاز اول پروژه امسال به بهره‌برداری برسد اما ظاهراً تأخیر دارد ولی از سرعت عملیاتی بالایی برخوردار است.
جهانگیری بیان کرد: یکی از پروژه‌های مهم دیگر، آزادراه همت به شمال بوده که ترافیک چندساعته مسافران این مسیر یکی از دلایل سرعت در روند تکمیل این پروژه است.
وی افزود: با توجه به‌سرعت بالای عملیات و به گفته مسئولین مربوطه، امیدواریم در چند ماه آینده این مسیر، تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.
معاون اول رئیس‌جمهور تصریح کرد: آزادراه بزرگ دیگری که در دست اجرا است، کمربندی چرم‌شهر تا آبیم است که به دلیل تردد کامیون‌ها از داخل شهر، از نظر زیست‌محیطی اهمیت فراوانی دارد.
جهانگیری افزود: با برخی محدودیت‌های مالی کشور، طرح‌های مهم قدری طولانی‌تر شوند.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا برای طرح‌های مورد بازدید امروز منابع مالی تأمین شود و انجام پروژه به تأخیر نیفتد.
معاون اول رئیس‌جمهور به هنگام بازدید از پروژه همت با اعتراض معارضان شهرک المهدی در شمال شرق جهان‌نمای استان البرز
رو به رو شد.
معارضان این شهرک یکی از موانع پیشرفت ادامه انجام طرح بزرگراه همت هستند که این امر نیازمند اعتبارات و توجهات ملی برای رفع مشکل است. در این شهرک که حدود 80 واحد مسکونی در مسیر مذکور قرار دارد تعدادی از اهالی در تجمعی مانع بازدید اسحاق جهانگیری، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و مسئولان همراه شدند. این معترضان از مسئولان حاضر خواهان تعیین تکلیف این موضوع برای خود شدند که معاون اول رئیس‌جمهور قول رسیدگی به این موضوع را داد. وجود این شهرک معضل اصلی تکمیل ادامه بزرگراه همت در استان البرز است.

برچسب‌ها:

نظر شما