شناسهٔ خبر: 23663638 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

اخبار کوتاه از فوتبال

صاحب‌خبر -



آمار قابل تأمل مهاجم جدید استقلال!
بالاخره بعد از حرف و حدیث‌های فراوان و مذاکره مسئولان استقلال با مهاجمان مختلف، این باشگاه با یازالده گومز پینتو به توافق رسید و این مهاجم برای عقد قرارداد وارد تهران شد. این مهاجم پرتغالی در سال‌های اخیر در تیم‌های زیادی در لیگ پرتغال بازی کرده است که بیشتر به عنوان بازیکن قرضی در این تیم‌ها حضور داشته و البته در این سال‌ها آمار چندان خوبی در گلزنی از خود به جای نگذاشته است.گومز پینتو از سال 2015 در تیم ریو اوه در لیگ برتر پرتغال بازی می‌کرده که در این تیم اصلا آمار موفقی از خود به ثبت نرسانده است و در 42 بازی تنها 4 گل زده است. این مهاجم 29 ساله سابقه بازی در تیم‌های زیر 20 و 21 ساله‌های پرتغال را دارد و در این تیم‌ها در مجموع موفق شده در 25 بازی 8 گل بزند که البته این موضوع برای سال‌های دور است. گومز پینتو قرار است در استقلال جانشین سجاد شهباززاده‌ای بشود که به تازگی با القطر قرارداد امضا کرده است و باید دید آیا او می‌تواند مشکل گلزنی تیمش را حل کند یا نه. آنچه مسلم است این بازیکن در سال‌های گذشته آمار خوبی در گلزنی از خود به جای نگذاشته است و شفر امیدوار به چهره‌ای متفاوت از او در استقلال است.
شفیعی شاگرد قلعه‌نویی در ذوب آهن شد
خالد شفیعی، مدافع پیشین تراکتورسازی و اف‌سی سئول کره‌جنوبی با عقد قراردادی تا پایان فصل به ذوب آهن پیوست و دوباره شاگرد امیر قلعه‌نویی شد. شفیعی چند روز پیش قرارداد خود را با اف سی سئول کره جنوبی فسخ کرده بود. او نخستین لژیونر ایرانی تاریخ کی لیگ کره جنوبی بود.
اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال اعزامی به باکو
تیم ملی فوتسال کشورمان به منظور برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال آذربایجان، بامداد امروز تهران را به مقصد باکو ترک ‌کرد.سید محمد کاظم ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی بازیکنان اعزامی به باکو را به شرح زیر اعلام کرد: سپهر محمدی، علیرضا صمیمی، فرهاد توکلی، حسین طیبی، قدرت بهادری، ابوالقاسم عروجی، سعید احمد عباسی، محمد شجری، علی اصغر حسن‌زاده، احمد اسماعیل‌پور، مسلم اولادقباد، حمید احمدی، مهدی جاوید، مهران عالیقدر. تیم ملی فوتسال کشورمان در روزهای سوم و چهارم بهمن ماه دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال این کشور برگزار خواهد کرد.

نظر شما