شناسهٔ خبر: 23643922 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه بناب: کشور به انقلاب اداری نیاز دارد

تبریز-ایرنا- امام جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه خاموش شدن فتنه به معنی پایان مطالبات به حق مردم نیست، گفت: وقت آن رسیده که یک انقلاب اداری در کشور رخ دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه بناب با اشاره به موقع شناسی، دشمن شناسی و وظیفه شناسی ملت ایران، افزود: این ملت ثابت کرد هر وقت مسائل اسلام در میان است تمام مسائل را کنار زده و پای نظام و انقلاب خود می ایستد.
وی اظهار کرد: ناآرامی های اخیر زنگ خطری بود مبنی بر اینکه هر لحظه دشمن در کمین است و نباید از آن غافل شد و به خصوص باید به این مسئله توجه شود که دشمن در داخل نیز پیاده نظام دارد.
حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: این عده مقاصد شوم و پلیدی دارند که به نماد ملی و مساجد و حوزه های علمیه نیز رحم نمی کنند و اگر فرصت بیابند شدیدتر از داعش نیز عمل می کنند.
وی با اشاره به هدایت اغتشاشگران از سوی دشمنان خارجی، اظهار کرد: استکبار جهانی مترصد فرصت است تا با گذشت از تمام هست و نیست خود کابوسی به نام جمهوری اسلامی ایران در دنیا برای آنان عرض اندام نکند.
امام جمعه بناب گفت: لازم است مسئولان و مدیران نظام در کنار همه مطالبات به حق مردم در راستای تقویت دین، ایمان و اعتقادات مردم سرمایه گذاری کنند.
حجت الاسلام باقری بنابی گفت: امروز اوضاع و احوال درونی و بیرونی ایجاب می کند که مسئولان و مدیران در سراسر کشور با مجاهدت و فداکاری و اخلاق و عملکرد انقلابی و مدیریت جهادی آستین ها را بالا زده و مردم نجیب را در صحنه نگه دارند و حیف است این سرمایه بزرگ و سلاح برتر که از سلاح اتمی نیز برنده تر است، خدشه ببیند.
وی افزود: وای به آن روزی که در سایه عملکردهای خود مردم را خسته کنیم و عرضه نداشته باشیم مردم را در صحنه نگه داریم و فقط بوسیله این مردم است که می توان به مشکلات کشور فائق آمد.
شهرستان بناب با 120 هززار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.
انتشار: عزیزی راد
3038/518

انتهای پیام /*

نظر شما