شناسهٔ خبر: 23643870 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استقبال پرشورها از سرمربی جدید/ ساغلام: یک شب فراموش نشدنی بود

تبریز- ایرنا- پس از کش و قوس های فراوان و مذاکره با گزینه های مختلف، در نهایت 'ارطغرل ساغلام' به عنوان سرمربی جدید تراکتورسازی بامداد جمعه در میان خیل عظیم استقبال پرشورها وارد تبریز شد تا سکان هدایت محبوب ترین تیم آذربایجان را برعهده بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرمربی مشهور و با انگیزه تراکتورسازان که در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز با مشاهده هواداران تراکتوسازی حیرت زده شده بود، در صفحات فضای مجازی خود ضمن تشکر از هواداران تراکتورسازی تبریز، نوشت: یک شب فراموش نشدنی را در تبریز تجربه کردم.
خبرگزاری آناتولی در این زمینه با اشاره به اینکه ارطغرل ساغلام، سرمربی سابق بشیکتاش و بورسااسپور ترکیه برای عقد قرارداد با تیم تراکتورسازی ایران به تبریز رفته است، نوشت: وی با انتشار چند پیام در اینستاگرام خود از استقبال پرشور هواداران این تیم تشکر کرد.
ساغلام در یکی از پیام‌ها که همراه با انتشار عکسی از خود با شال تراکتورسازی منتشر کرده، نوشته است: در تبریز هستیم.
وی در پیام دیگری با انتشار چندین ویدئو از استقبال هواداران تراکتورسازی در فرودگاه تبریز از وی، نوشته است: بابت این استقبال پرشور خیلی ممنون.
او در پیام دیگری نیز با انتشار چندین عکس از هوادران تراکتورسازی در فرودگاه تبریز نوشته است: یک شب فراموش نشدنی.
سرمربی جدید تراکتورسازی که در بدو ورود به تبریز و پیش از شروع کار رسمی از محبوبیت شدیدی بین هواداران برخوردار شده است، در فرودگاه تبریز، گفت: از اینکه رهبری این تیم بزرگ را بر عهده می گیرم بسیار خرسندم چون هواداران بسیار خوب و پرشماری دارد.
ساغلام با بیان اینکه در انتخاب تراکتورسازی اشتباه نکرده است، اظهار کرد: شبانه روزی تلاش خواهم کرد تا همراه این هواداران همه شاد باشیم و آینده را بسیار زیباتر خواهیم ساخت.
وی ادامه داد: همه چیز در تبریز خوب است و من هم بسیار راحتم، البته انسان از جائی که شاد است نمی خواهد دل بکند.
سرمربی جدید تراکتورسازی همچنین در مصاحبه ای با سایت باشگاه، گفت: از هوادارانمان می‌خواهم در این مقطع از تیم محبوبشان حمایت کنند چون بیش از هر چیزی به حمایت و آرامش نیاز داریم.
ساغلام با بیان اینکه در استانبول آوازه محبوبیت تراکتورسازی را شنیده بودم و می‌دانستم که این باشگاه هواداران پرشوری دارد، افزود: با این ‌وجود از دیدن این استقبال شگفت‌ زده و خوشحال شدم و باید بگویم برای من مایه خوشحالی و افتخار است که می‌ توانم در چنین باشگاه محبوبی فعالیت کنم؛ درعین‌ حال احساس می‌کنم مسئولیتم دوچندان شده و باید احساس مسئولیت زیادی درباره این هواداران داشته باشیم.
وی ادامه داد: می‌ دانم که شرایط فعلی تیم به ‌هیچ ‌وجه مناسب نیست و هواداران از نتایج اخیر رضایت ندارند و جایگاه حقیقی ما اینجا نیست، اما باید در کنار هم برای رسیدن به پله‌های بالاتر تلاش کنیم و ان‌شاءالله از این مقطع و روزهای سخت به ‌سلامت عبور کنیم و به ‌طور حتم روزهای خوبی پیش روی خواهیم داشت.
ساغلام گفت: از هواداران مان می‌خواهم در این مقطع از تیم خود حمایت کنند چون بیش از هر چیزی به حمایت و آرامش نیاز داریم و من به کار گروهی اعتقاد دارم، بر این اساس معتقدم باید همه ما دست در دست هم متحد و منسجم برای موفقیت تراکتورسازی تلاش کنیم.
به گزارش ایرنا، حضور این سرمربی موفق ترکیه ای در راس کادرفنی تراکتورسازی، فصل نوینی را برای این تیم پرهوادار گشوده است که باید با همراهی، همدلی، اتحاد و انسجام بین مجموعه باشگاه از مدیرعامل گرفته تا تدارکات و بازیکنان، در کنار سکوها و حمایت های بی دریغ تماشاگران، روزهای بحرانی کنونی پشت سر گذاشته و همچون فصل قبلی مسیر موفقیت و سربلندی قرمزهای آذربایجان هموارتر شود.
بدون تردید هرگونه حاشیه سازی و پرداختن به مسایل جنبی از سوی بازیکنان و هواداران می تواند مسیر جدید تراکتورسازی را با اما و اگرهای عدیده ای روبرو کند.
ارطغرل ساغلام 48 ساله سابقه هدایت تیم های سامسون اسپور، کایسری اسپور، اسکی شهیر اسپور، بشیکتاش، بورسا اسپور و مالاتیااسپور را در کارنامه خود دارد که بهترین دوران مربیگری اش بین سال های 2009 تا 2013 در بورسااسپور بود.
وی از سال 1986 تا 1997 در رده های مختلف تیم های ملی ترکیه بازی کرده است و تعداد 27 بازی ملی در تیم بزرگسالان به ثبت رسیده است.
ساغلام با تیم بورسااسپور قهرمان فصل 2009-2010 سوپر لیگ ترکیه شد که نخستین قهرمانی این تیم در تاریخ فوتبال ترکیه بود.
وی جایگزین یحیی گلمحمدی می شود که نتایج بسیار ضعیفی با تراکتورسازی گرفت.
تیم تراکتورسازی هم اکنون با 21 امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر باشگاه های ایران قرار دارد.
این تیم در هفته 21 لیگ برتر روز ششم بهمن در مشهد به مصاف سیاه جامگان می رود.
گزارش: سیدیحیی مرتضائی **انتشار: عزیزی راد
3038/518

انتهای پیام /*

نظر شما