شناسهٔ خبر: 23621572 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز/

پژمان: فعلاً 3 امتیاز بازی با سایپا مهم‌ترین مسئله ما است

نصر: مربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: به ‌نظر من فعلاً همین 3 امتیاز بازی با سایپا برای تراکتورسازی مهم است. تراکتورسازی در برهه‌ای قرار گرفته است که نمی‌توانیم فکر کنیم که گزینه داخلی به دردمان می‌خورد یا گزینه خارجی.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، علیرضا پژمان، مربی تیم فوتبال تراکتورسازی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا تهران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش از هر چیز باید حادثه نفتکش سانچی را خدمت مردم ایران و خانواده این عزیزان تسلیت بگویم. ما فردا یک بازی سخت که 3 امتیاز این بازی برای ما از نان شب هم واجب‌تر است. امیدوارم هواداران هم به دور از حواشی اخیر، پشت تیم باشند و بدون در نظر گرفتن جریانات اخیر تیم را تشویق کنند تا 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم در واقع از دست دادن امتیاز در این دیدار تیم را در پایین جدول نگه می‌دارد. به همین خاطر سعی می‌کنیم با کمک شما رسانه‌ها و هواداران 3 امتیاز بازی مقابل سایپا را بگیریم.

وی در رابطه با علت عدم حضور حسینی در این نشست گفت: تمرین ما با ساعت نشست خبری همزمان بود. آقای حسینی سر تمرین بود و تیم را تحت نظر دارد، به همین خاطر در نشست خبری حاضر نشد. چون آقای حسینی از ابتدا در کنار تیم بود و بازیکنان را می‌شناسد، در کنار تیم است و به‌عنوان تمرین دهنده کار می‌کند. او فردا نیز به ‌عنوان نفر اول روی نیمکت می‌نشیند.

پژمان در مورد اینکه حضور گزینه داخلی یا خارجی را به نفع تراکتورسازی می‌داند گفت: به ‌نظر من فعلاً همین 3 امتیاز بازی با سایپا برای تراکتورسازی مهم است. تراکتورسازی در برهه‌ای قرار گرفته است که نمی‌توانیم فکر کنیم که گزینه داخلی به دردمان می‌خورد یا گزینه خارجی. ما در حال حاضر به‌ دنبال ارائه یک بازی خوب و پیروزی مقابل سایپا هستیم.

پژمان در مورد وضعیت تیم تراکتورسازی، تصریح کرد: برای بازی فردا امید عالیشاه و فاخر تهامی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. هر چند غیبت تهامی در این بازی قطعی نیست. عالیشاه هم اگر برسد، نمی‌تواند بازی کند ولی امیدواریم در بازی بعدی بتوانیم از او استفاده کنیم. با این حال سایپا را آنالیز و روی نقاط قوت و ضعفشان کار کرده‌ایم و بر همین اساس بازیکنانی که بتوانند به تاکتیک تیم کمک کنند را به زمین می‌فرستیم.

در ادامه نیز محمدجواد پاینده به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد وضعیت مذاکره این تیم با گزینه‌های سرمربیگری تراکتورسازی پاسخگوی خبرنگاران شد و در رابطه با سؤالی مبنی بر اینکه چرا باشگاه تراکتورسازی هیچ موضع رسمی در این رابطه اتخاذ نکرده است، گفت: ما هیچ موضع رسمی در مورد مذاکرات نگرفته‌ایم. امروز هم اگر مطلبی در سایت رسمی باشگاه منتشر شد، برای کم کردن استرس هواداران بود. فقط ما به این موضوع بسنده کردیم که با گزینه داخلی مذاکره نمی‌کنیم ولی مذاکرات با گزینه‌های خارجی به خوبی دنبال می‌شود، اما اگر بخواهیم جزئیات را از سوی باشگاه منتشر کنیم، روی روند مذاکرات تأثیر منفی می‌گذارد.

وی افزود: مصطفی دنیزلی گزینه اول ما بود، اما در دور دوم مذاکرات تغییراتی ایجاد شد و با مربیان دیگر هم مذاکره کردیم. به ‌طور کلی اعضای هیئت‌مدیره تصمیم گرفته‌اند که مربی بزرگ و نامدار خارجی برای حضور در تراکتورسازی انتخاب شود. شاید قرارداد کوتاه‌مدت برای مجموعه ما خوب نباشد و منافع تراکتورسازی را تأمین نکند. تلاش می‌کنیم بهترین انتخاب را داشته باشیم. منتظر هستیم که ببینیم چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود.

پاینده در مورد اینکه آجورلو به ترکیه سفر می‌کند یا خیر نیز گفت: تا این لحظه ما به‌صورت رسمی اعلام نکرده‌ایم که آجورلو به ترکیه رفته یا نرفته است. باشگاه هیچ‌وقت اظهارنظری در این رابطه نداشته است. ما منتظریم که ببینیم اگر توافق شد، آقای آجورلو به ترکیه برود. فعلاً چیزی را اعلام نمی‌کنیم، چون اعلام این مسئله شرایط را سخت می‌کند. هیچ‌کدام از گزینه‌های ما منتفی نشده‌اند چرا که در مذاکرات، 2 طرف شرایط خود را اعلام کرده‌اند.

علیرضا پژمان، مربی تیم تراکتورسازی در پایان نشست خبری راجع به دیدار مقابل سایپا گفت: ما بعد از بازی با نفت تهران تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و بچه‌ها که خودشان از نتایج ناراحت بودند، مصمم هستند که مقابل سایپا نتیجه خوبی بگیریم. آن‌ها می‌خواهند برای اعتبار خودشان و تراکتورسازی بازی را ببرند. این تیم مال هواداران و شهر تبریز است. امیدوارم هواداران بیایند و تیم را حمایت کنند تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما