شناسهٔ خبر: 23620031 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

علیرضا پژمان: حسینی شناخت خوبی روی تیم و بازیکنان دارد/ بازیکنان از همه بیشتر از نتایج تیم ناراحتند

مربی تراکتورسازی در مورد شرایط اخیر این تیم صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، علیرضا پژمان در نشست خبری پیش از بازی با سایپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردا یک بازی سخت و دشوار داریم که فکر می‌کنم سه امتیاز این بازی برای ما از نان شب هم واجب‌تر باشد.

وی افزود: امیدوارم هواداران پشت تیم باشند و به‌دوراز حواشی  تیم را تشویق کنند تا سه امتیاز را بگیریم. از دست دادن امتیاز در این دیدار تیم را در پایین جدول نگه می‌دارد. به همین خاطر سعی می‌کنیم با کمک شما و هواداران سه امتیاز بازی مقابل سایپا را بگیریم.

مربی تیم تراکتورسازی با اشاره به عدم حضور مجتبی حسینی در نشست خبری، خاطرنشان کرد: حسینی سر تمرین بود و تیم را تحت نظر دارد، به همین خاطر در نشست خبری حاضر نشد. چون حسینی از ابتدا در کنار تیم بود و بازیکنان را می‌شناسد، در کنار تیم است و به‌عنوان تمرین دهنده کار می‌کند. او فردا به‌عنوان نفر اول روی نیمکت می‌نشیند.

پژمان درباره گزینه‌های مربیگری تیم تصریح کرد: به نظرم در این بازی همین سه امتیاز برای تراکتورسازی مهم است. ما به‌دنبال یک بازی بهتر و پیروزی هستیم که سه امتیاز را بگیریم.

مربی تراکتورسازی در مورد وضعیت تیمش گفت: برای بازی فردا امید عالیشاه و فاخر تهامی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. سایپا را آنالیز و روی نقاط قوت و ضعفشان کار کردیم. ما نفراتمان را بر اساس تیم حریف می‌چینیم. البته غیبت تهامی در این بازی صد درصد نیست. عالیشاه هم، نمی‌تواند بازی کند چرا که ممکن است مصدومیتش تشدید شود.امیدواریم در بازی بعدی بتوانیم از او استفاده کنیم.

پژمان تأکید کرد: ما از بازی نفت تهران به بعد تمرینات خوبی داشتیم و بچه‌ها خودشان از نتایج ناراحت بودند. آن‌ها مصمم شدند که مقابل آن‌ها نتیجه خوبی بگریم. آن‌ها می‌خواهند برای اعتبار خودشان و تراکتورسازی بازی را ببرند. این تیم مال هواداران و شهر تبریز است. امیدوارم هواداران بیایند و تیم را حمایت کنند تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

نظر شما