شناسهٔ خبر: 23621443 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرمانده انتظامی فارس خبر داد

درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در لارستان/ کشف بیش از یک‌تن مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: طی یک درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، بیش از 1500 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان لارستان کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز و به نقل از پایگاه پلیس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان لارستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل تردد قاچاقچیان مواد مخدر در یکی از محورها و خودروی نیسان مورد استفاده آنان را شناسایی کرده و وارد عمل شدند.

او با اشاره به هماهنگی مأموران با مقام قضایی برای متوقف کردن این خودرو، گفت: مأموران با ایجاد ایست و بازرسی برای کنترل خودروهای عبوری ضمن کنترل محسوس و نامحسوس محور موردنظر، درنهایت خودروی قاچاقچیان را شناسایی کردند.

گودرزی با بیان اینکه علی‌رغم صدور دستور ایست، خودروی حامل مواد مخدر، بی‌اعتنا از محل متواری شد، گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، قاچاقچیان از خودرو پیاده شده و اقدام به تیراندازی به سمت مأموران انتظامی کردند اما بعد از دقایقی درگیری مسلحانه، قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند، با استفاده از کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا، از محل گریختند.

فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران در بازرسی از خودروی قاچاقچیان یک‌تن و 523 کیلو مواد مخدر شامل 985 کیلو تریاک و 538 کیلوگرم حشیش کشف کردند. 

گودرزی با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان متواری ادامه دارد، تأکید کرد: پلیس فارس در راستای انجام وظایف ذاتی و قانونی خود نسبت به مبارزه بی‌امان با مواد مخدر و قاچاقچیان و سوداگران مرگ اقدام می‌کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد. 

انتهای پیام/ج/

 

نظر شما