شناسهٔ خبر: 23615288 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یک تن و ۵۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در استان فارس کشف شد

R41382/P1336/S6,61/CT12

فرمانده انتظامی استان فارس از درگیری مسلحانه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و کشف یک تن و ۵۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان لارستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس احمدعلی گودرزی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان لارستان با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل تردد قاچاقچیان مواد مخدر توسط یک دستگاه خودرو نیسان را در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی کردند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و پس از ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری به صورت محسوس و نامحسوس، در نهایت خودرو مورد نظر را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پس از مشاهده خودروی قاچاقچیان دستور ایست را صادر کردند که راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کرد؛ پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، قاچاقچیان از خودرو پیاده و به سمت مأموران انتظامی اقدام به تیراندازی کردند که پس از چند دقیقه درگیری مسلحانه، در نهایت متهمان که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند با استفاده از کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا اقدام به فرار کردند.

سردار گودرزی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو قاچاقچیان یک تن و 523 کیلو مواد مخدر شامل 985 کیلو تریاک و 538 کیلوگرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان متواری ادامه دارد، تأکید کرد: پلیس فارس در راستای انجام وظایف ذاتی و قانونی خود نسبت به مبارزه بی‌امان با مواد مخدر و قاچاقچیان و سوداگران مرگ اقدام می‌کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند. 

انتهای پیام/ 

نظر شما