شناسهٔ خبر: 23619452 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تأمین امنیت روانی شهروندان با ایجاد کمپین های آموزش عمومی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ یکی از راهکارهای تأمین امنیت روانی شهروندان را ایجاد کمپین های آموزش عمومی شهروندان محلات دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیمی سوته که در جلسه هم اندیشی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه با شهردار و مدیر اجتماعی ناحیه یک سخن می گفت، در عین حال تأکید کرد: آگاهی بخشی، آموزش و مشارکت مؤثر شهروندان نقش مهمی در فرهنگ سازی و رفع آسیب های اجتماعی در جامعه دارد و با تکیه به این سه عنصر می توان معظلات و مشکلات محلات را مرتفع کرد.

 لزوم تشکیل مجمع خیرین ناحیه یک با محوریت شناسایی و ایجاد راهکارهای رفع آسیب های اجتماعی ناحیه، انتخاب یک محله به عنوان محله معین در ناحیه، ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی به خانواده معظم شهدا و ضرورت تشکیل شورای اجتماعی ناحیه جهت مداخله در آسیب ها و بحران های اجتماعی موجود در محلات  تحت پوشش از دیگر محورهای مورد تأکید معاون امور اجتماعی و فرهنگی  شهرداری منطقه ۱۳ در این نشست بود.

 معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ در پایان این جلسه، ضمن بازدید میدانی از  اماکن و مراکز فرهنگی، اجتماعی و ورزشی سطح ناحیه یک، با حضور در سرای محله صفا به گفتگو با مدیر و شورایاران آن پرداخت و از نزدیک در جریان روند عملکرد و فعالیت های سرای محله مذکور قرار گرفت.

نظر شما