شناسهٔ خبر: 23617213 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هوشمندی و قانونمداری ، شاخص افزایش منزلت اجتماعی پلیس است

رئیس پلیس پیشگیری ناجا هوشمندی و قانونمداری را شاخص افزایش منزلت اجتماعی پلیس دانست و گفت: پلیس در برخورد با حوادث اخیر با مدیریت و خویشتنداری عملکرد بی نظیری را از خود به نمایش گذاشت که مردم و مسئولان به خوبی از آن حمایت کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سردار"محمد شرفی" اظهار داشت : یکی از شاخص های افزایش منزلت پلیس ، هوشمندی آن است که بتواند در صحنه هم خوب تشخیص دهد و هم خوب تصمیم گیری کند و از ذکاوت خوبی برخوردار باشد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان با برنامه ریزی قصد داشتند برگزاری مراسم مذهبی مردم را با مشکل روبرو کنند، گفت : فعالیت بیش از 40 هزار هیات مذهبی در سراسر کشور در دهه اول محرم همزمان در سراسر کشور با هوشمندی و مدیریت پلیس انجام شد.
سردار شرفی گفت: یکی دیگر از دسیسه هایی که دشمنان به آن تکیه داشتند و می خواستند اسرائیل دیگری در جوار مرزهای ما بوجود آورند بحث اقلیم کردستان بود که با درایت و هوشمندی پلیس و نظام جمهوری اسلامی کنترل و دشمن با شکستی دیگر روبه رو شد.
وی گفت: دشمنان که از جمهوری اسلامی زخم خورده بودند می خواستند در حوزه امنیت داخلی دست اندازی کنند که با تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم و مدیریت صحیح دستگاه های نظامی و امنیتی نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.
سردار شرفی با بیان اینکه مردم در ناآرامی های اخیر برای مطالبه حقوق خودشان به میدان آمده بودند،گفت: دشمنان بلافاصله از طریق شبکه های اجتماعی سوار بر موج شدند و جهت و ماهیت اعتراض ها را عوض کردند و تبدیل به یک ناآرامی در بخش های مختلف کشور شد که نیروی انتظامی به دلیل افزایش توان تحرکی در عرصه های مختلف و با برنامه ریزی خاص، نا آرامی های اخیر را مدیریت کرد.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان گفت: پلیس در حوادث اخیر با عملیات روانی و خویشتنداری تمامی صحنه ها را مدیریت کرد و یک عملکرد بی نظیری را از خود به نمایش گذاشت که مردم و مسئولان به خوبی از آن حمایت کردند.
 

نظر شما