شناسهٔ خبر: 23616921 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

پلیس با برنامه‌ریزی و خویشتن‌داری حوادث اخیر را مدیریت کرد

نمایندگی ایلام

​رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: پلیس با مدیریت و عملیات روانی و با خویشتنداری تمامی صحنه‌ها را مدیریت کرد و یک عملکرد بی نظیری را از خود به نمایش گذاشت که هم مردم و هم مسئولان به خوبی حمایت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سردار محمد شرفی در همایش سالیانه فرماندهان، معاونان و مدیران روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان ایلام اظهار کرد: یکی از شاخص‌های افزایش منزلت پلیس هوشمندی پلیس است که بتواند در صحنه هم خوب تشخیص دهد و هم خوب تصمیم گیری کند و از زکاوت خوبی برخوردار باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با برنامه‌ریزی می‌خواستند در ایام محرم عزاداری‌های مردم را با مشکل روبرو کنند، افزود: فعالیت بیش از 40 هزار هیات مذهبی در سراسر کشور در دهه اول محرم همزمان در سراسر کشور با هوشمندی و مدیریت پلیس انجام شد.

شرفی اضافه کرد: یکی دیگر از دسیسه‌هایی که دشمنان به آن تکیه داشتند و می‌خواستند اسرائیل دیگری در جوار مرزهای ما بوجود آوردند بحث اقلیم کردستان بود که با درایت و هوشمندی پلیس و نظام جمهوری اسلامی آن را کنترل کردند و دشمن با شکستی دیگر روبرو شد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: دشمنان که از جمهوری اسلامی زخم خورده بودند می‌خواستند در حوزه امنیت داخلی دست‌اندازی کنند که با تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم و مدیریت صحیح دستگاه‌های نظامی و امنیتی نتوانستند به اهداف شوم خود برسند .

وی با بیان اینکه مردم در نا آرامی‌های اخیر برای مطالبه حقوق خودشان به میدان آمده بودند، گفت: دشمنان بلافاصله از طریق شبکه‌های اجتماعی سوار بر موج شدند و جهت و ماهیت اعتراض‌ها را عوض کردند و تبدیل به یک ناآرامی در بخش‌های مختلف کشور شد .

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به دلیل افزایش توان تحرکی در عرصه‌های مختلف و با برنامه‌ریزی خاص، نا آرامی‌های اخیر را مدیریت کرد، اظهار کرد: پلیس با مدیریت و عملیات روانی و با خویشتن داری تمامی صحنه‌ها را مدیریت کرد و یک عملکرد بی نظیری را از خود به نمایش گذاشت که هم مردم و هم مسئولان به خوبی حمایت کردند.

انتهای پیام

نظر شما