شناسهٔ خبر: 23615053 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ولایتی در دیدار با نبیه بری:

اقدامات جبهه مقاومت، اساس موفقیت های بعدی لبنان بود

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در دیدار با نبیه بری رئیس مجلس لبنان، گفت: اقدامات جبهه مقاومت، پایه و اساس موفقیت های بعدی در لبنان را بنا گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از ظهر امروز در دیدار با «نبیه بری» رئیس مجلس لبنان اظهار کرد: آقای بری نقش بسیار مهمی در پایه گذاری لبنان جدید و در قبل از انقلاب اسلامی ایران به همراه امام موسی صدر و جنبش اَمَل، نقش بسیار جدی و مثبتی در مبارزه با رژیم صهیونیستی داشت.

وی افزود: نقش آقای بری در مقابله با اسرائیل و دفاع از فلسطین کاملا مشخص است. بعد از انقلاب حرکت حزب الله لبنان تاسیس شد و به تدریج کار مهمی که از سوی جنبش امل و حزب الله انجام شد این بود که شیعیان با بزرگان اهل تسنن و سایر مذاهب و فرقی که در لبنان وجود دارند اتحاد و همکاری داشته باشند.

ولایتی تصریح کرد: به برکت اقدامات جنبش امل و حزب الله لبنان امروز لبنان یکی از افتخارات میان کشورهای اسلامی و عربی منطقه است و نقش مقاومت در این افتخار آفرینی بسیار تاثیرگذار است.

مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ما به آقای بری به عنوان دو برادر و دوست نگاه می کنیم و نه به عنوان سمت و شغلی که دارند.

نظر شما