شناسهٔ خبر: 23607362 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امضای دفتر یابود جان باختگان نفتکش سانچی در سفارت ایران در نیوزیلند؛ادای احترام آتش نشانی ولینگتون

کوالالامپور- ایرنا- تعدادی از روسای نمایندگی های سیاسی و سفیران مقیم نیوزیلند با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در ولینگتون دفتر یادبود جان باختگان سانحه انفجار کشتی سانچی را امضا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، نماینده آتش نشانی ولینگتون نیز با حضور در سفارت ایران به نشانه إبراز همدردی با خانواده های جان باختگان و ادای احترام دسته گلی را اهدا کرد.
بر اثر برخورد کشتی چینی حامل گندم با نفتکش ایرانی در سواحل شانگهای در 16 دیماه، 30 نفر دریانورد ایرانی به همراه دو تبعه بنگلادشی بر اثر آتش سوزی و غرق شدن نفتکش جان باختند.نفتکش ایرانی روز یکشنبه 24 دیماه به طور کامل در دریای چین غرق شد.
یاد قربانیان سانحه دلخراش نفتکش ایرانی سانچی در سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف جهان گرامی داشته شده و پرچم کشورمان در این سفارتخانه ها به حالت نیمه افراشته درآمد.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در مالزی، رایزنی فرهنگی و رایزنی علمی ایران در شرق آسیا نیز باصدور اطلاعیه های جداگانه ای سانحه ناگوار و دلخراش آتش سوزی کشتی نفتکش سانچی را در سواحل شرقی چین که موجب درگذشت شهادت گونه تمامی خدمه و پرسنل زحمتکش آن شد،تسلیت گفتند.
آساق **159**انتشار: مریم شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما