شناسهٔ خبر: 23568661 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماس: نشست شورای مرکزی فلسطین آرمان مردم فلسطین را برآورده کند

تهران – ایرنا - سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شامگاه یکشنبه در واکنش به اظهارات 'محمود عباس' رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست شورای مرکزی فلسطین گفت: سخنرانی عباس آرمان های مردم فلسطین در مقابله با رژیم صهیونیستی را برآورده نمی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه خبری المیادین، فوزی برهوم سخنگوی حماس افزود: اظهارات محمود عباس آرمان های مردم فلسطین برای مقابله با جنایت های رژیم صهیونیستی و تصمیم اخیر دونالد ترامپ را برآورده نمی کند.
وی از شورای مرکزی فلسطین خواست تا مسیر اشتباه را با تصمیم های مسئولانه و قاطعانه که با خواست مردم همخوانی دارد؛ از جمله پایان پیمان اسلو، پایان هماهنگی های امنیتی با رژیم صهیونیستی و عدم رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی اصلاح کند.
بیست و هشتمین نشست «شورای مرکزی فلسطین» شامگاه یکشنبه در رام الله بدون حضور حماس و برخی دیگر از گروه های فلسطینی، با سخنرانی محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین آغاز شد.
محمود عباس در این نشست گفت: آنچه آمریکایی ها از آن به عنوان «معامله قرن» یاد می کنند را هرگز نخواهیم پذیرفت.
محمود عباس با ابراز ناراحتی از عدم حضور جنبش حماس در نشست شورای مرکزی فلسطین،گفت: امیدواریم مواضع حماس با مواضع محمود الزهار از سران این جنبش متفاوت باشد.
پیش تر عیسی ابومرزوق عضو دفتر سیاسی حماس گفته بود که این جنبش در نشست شورای مرکزی فلسطین شرکت نخواهد کرد.
وی گفته بود: جنبش حماس خواستار حضور در نشستی است که برای مردم فلسطین سودی داشته باشد و در نشستی که برای فلسطینیان سودی نداشته باشد شرکت نمی کند.
آخرین دور نشست شورای مرکزی فلسطین مارس 2015 در مقر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله در کرانه باختری رود اردن برگزار شد.
شبک**9365**1392**مترجم: رضا میرزائی**انتشار: ابوالفضل بابایی

انتهای پیام /*

نظر شما