شناسهٔ خبر: 23561366 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت وزیر نفت به خانواده‌های خدمه نفتکش «سانچی»

وزیر نفت در پی جان باختن خدمه نفتکش «سانچی» به خانواده‌های آنان تسلیت­ گفت.

صاحب‌خبر -

پيام تسليت وزير نفت به خانواده هاي  خدمه نفتکش «سانچي»به گزارش خبرگزاري صداوسيما از شانا؛بيژن زنگنه گفت:شرکت ملي نفتکش ايران همواره در سخت‌ترين شرايط کشور، منشا اثر و خدمات ارزشمند و فراموش‎ناشدني بوده که جز با رشادت و دريادلي پرسنل غيور نفتکش‌ها جامه عمل نمي‌پوشيد.
­در متن پيام­ وزير نفت آمده است:
«سرانجام پس از قريب هشت روز نگراني و اميد براي جان کارکنان خدوم نفتکش سانچي، متاسفانه خبر از دست دادن همه اين عزيزان، همچون آواري سنگين فرود آمد. لذا­ با اندوه و تاثر فراوان، ضايعه دلخراش از دست‌دادن جمعي از دريانوردان عزيز شرکت ملي نفتکش را به خانواده‌هاي داغدار و همکاران ارجمندشان تسليت عرض مي‌کنم.
بي‌گمان درد و آلام خانواده‌هاي عزادار بزرگ‌تر از آن است که در وصف بگنجد و کلمات تسلي‌بخش دل‌‌‌‌هاي بي‌قرارشان باشد.
شرکت ملي نفتکش، چه آن زمان که مستقيما زيرمجموعه شرکت ملي نفت ايران بود و چه آن هنگام که با اجراي سياست خصوصي‌سازي از شرکت نفت منفک شد، همواره در سخت‌ترين شرايط کشور، منشا­ اثر و خدمات ارزشمند و فراموش‌ناشدني بوده که جز با رشادت و دريادلي پرسنل غيور نفتکش‌ها جامه عمل نمي‌پوشيد.
بار ديگر از جانب خود و صنعت نفت، اين حادثه جانکاه را به خانواده‌هاي عزادار و ملت شريف ايران تسليت و تعزيت گفته و از خداوند بزرگ براي روح بلند آن عزيزان علو درجات و براي بازماندگان شکيبايي و اجر مسئلت مي‌نمايم.»

نظر شما