شناسهٔ خبر: 23519892 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ایوانکویچ: به مشکی پوشان احترام می گذاریم

به گزارش ایرنا برانکو ایوانکویچ عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم پرسپولیس با مشکی پوشان خراسان در مشهد افزود: بازی فردا با مشکی پوشان دارای اهمیت

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا برانکو ایوانکویچ عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم پرسپولیس با مشکی پوشان خراسان در مشهد افزود: بازی فردا با مشکی پوشان دارای اهمیت بالایی است و این تیم در کنار رضا عنایتی اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده است.
سرمربی تیم صدر جدولی لیگ برتر فوتبال، مشکی پوشان را سزاوار حضور در رده های بالای جدول لیگ دانست و خاطر نشان کرد: این تیم بسیار هجومی است و از آنجا که هدفش بقا در لیگ است، شک ندارم که این چنین خواهد شد و ما در این بازی حداکثر هوشیاری را به خرج خواهیم داد.
وی که بتازگی قراردادش با باشگاه پرسپولیس را تمدید کرده، گفت:هدف ما قدرتمندتر شدن تیم و باشگاه است، هرچند از جام حذفی حذف شدیم اما لیگ مانند یک مسابقه دو ماراتن است.
ایوانکویچ در خصوص پیوستن 'طارمی' به تیم قطری گفت: طارمی حرفه ای است و هر کسی سرنوشتش را خودش تعیین می کند، او تصمیم گرفته برود و ما نیز نمی توانیم برای نگه داشتنش کاری بکنیم.
وی همچنین از 'شجاع' و 'مسلمان' به عنوان غایبان پرسپولیس در بازی فردا برابر مشکی پوشان نام برد.
سرمربی مشکی پوشان خراسان نیز در این نشست خبری از حضور بازیکن جدید گرجستانی این تیم در بازی فردا خبر داد و گفت: حضور بازیکن عراقی به لحاظ تشریفات اداری لیگ هنوز امکان پذیر نیست و معتقدم باید هفته بعد یکی دو مهره دیگر جذب کنیم تا اوضاع تیم بهتر از این شود.
رضا عنایتی، با اشاره به رقیب سرسخت این تیم در دیدار فردا، افزود: نگاه من هم اینک به هیچ وجه به جدول نیست، امروز در بازی رقبای ما نتایج خاصی به دست آمد لذا فردا برای پیروزی به میدان می رویم و حتما هجومی بازی خواهیم کرد.
وی همچنین گفت: ما طبق قانون می توانیم 10 درصد به حریف بلیت بدهیم اما در ایران این قانون رعایت نمی شود لذا از هواداران می خواهم زودتر به ورزشگاه ثامن الائمه (ع) بروند هرچند می دانم تحقق این خواسته برایشان بسیار مشکل است.
عنایتی با توجه به عدم برگزاری بازی ها در ورزشگاه امام رضا(ع) تصریح کرد: متاسفم که ورزشگاه امام رضا(ع) بلااستفاده شده و ما باید تماشاگرانمان را برای حضور در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) آزار بدهیم.
وی همچنین از غیبت 'پناهی' و 'صالحی' در بازی فردای تیم مشکی پوشان خبر داد.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
3221/5132
انتهای پیام

نظر شما