شناسهٔ خبر: 23519764 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست خبری پیش از بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و مشکی پوشان

نشست خبری پیش از بازی مشکی پوشان و پرسپولیس عصر امروز برگزار شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در  این نشست نشست خبری پیش از بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و مشکی پوشانخبری گفت: یک بازی مهم برای هر دو تیم در پیش است. به حریف احترام می‌گذاریم. تیمی که در تهران از ما امتیاز گرفت و تیمی که ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است، تیمی که خیلی مهم است و در کنار عنایتی اعتماد به نفس بالایی دارد

برانکو ایوانکوویچ افزود: مشکی‌پوشان بسیار هجومی است و جایگاهش در رده جدول سزاوار این تیم نیست. این تیم قطعا استحقاق بالانشینی دارد. طبیعی است که هدفش بقا در لیگ است و شک نداریم که این چنین است. ما باید حداکثر هوشیاری را داشته باشیم تا به هدف‌مان برسیم.

او گفت: شجاع و مسلمان از غایبان پرسپولیس در بازی فردا هستند.

 سرمربی تیم مشکی پوشان نیز در  ادامه این نشست گفت: اگر اتفاقات غیر مترقبه نیفتد امیدواریم بتوانیم از پس پرسپولیس برآیییم.

رضا عنایتی افزود:  در تمام نقاط شرایط خوبی داریم. در خط حمله یونس شاکری و بازیکن گرجی در  ادامه راه به ما کمک خواهند کرد. حنیف عمران زاده شرایط خوبی دارد و  در خط دفاعی کمک خواهد کرد.

او گفت: هر چه تیم قوی تر باشد به نفع ما در روزهای آینده خواهد بود.

 فردا در چارچوب رقابت های هفته نوردهم مسابقات لیگ برتر،تیم مشکی پوشان، میزبان پرسپولیس تهران خواهد بود.این دیدار   ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه ثامن مشهد آغاز می شود.

 

 

 

نظر شما