شناسهٔ خبر: 23213034 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نصب روزشمار طرح راه آهن اردبیل در یکی از میادین شهر + تصاویر

روز شمار احداث راه آهن اردبیل در یکی از میادین شهر اردبیل برای آگاهی مردم از وضعیت این پروژه نصب می شود.

صاحب‌خبر -

نصب روزشمار راه آهن اردبیل در یکی از میادین شهربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل/ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی استان اردبیل با حضور در برنامه گفتگوی ویژه شبکه استانی اردبیل با بیان این مطلب گفت: برنامه زمان ‌بندی احداث راه‌ آهن اردبیل از لحاظ اجرایی و تامین مالی تدوین شده است و با انتصاب استاندار جدید اردبیل و تامین اعتبار برخی طرح های عمرانی استان از جمله راه ‌آهن در اولویت قرار گرفته است.
شایقی با بیان اینکه در حوزه راه، آب و بخش کشاورزی چندین طرح زیربنایی در حال اجراست، افزود: طرح راه ‌آهن به عنوان مطالبه اصلی مردم در اولویت قرار گرفته است.

وی گفت: امسال 860 میلیارد ریال اعتبار به راه آهن اردبیل اختصاص یافته است و در کنار آن یک هزار میلیارد ریال نیز در اختیار راه و شهرسازی و شرکت ساخت راه‌ آهن قرار گرفته تا با کمک پیمانکاران و تعهد آنها مبنی بر پیشرفت طرح به صورت جدی و کار عمرانی تا سه هزار میلیارد ریال، بتواند تعهد جدیدی برای آنها ایجاد شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی استان اردبیل با بیان اینکه تکمیل راه‌ آهن اردبیل بیش از 10 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، گفت: استاندار اردبیل به مردم استان وعده داده تا سه سال آینده راه ‌آهن تکمیل شود.

عملیات اجرایی طرح راه آهن اردبیل - میانه به طول 175 کیلومتر از 12 سال پیش شروع شده و تاکنون 46 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

برای بهره برداری از این طرح به 11 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است./

نصب روزشمار طرح راه آهن اردبیل در یکی از میادین شهر + تصاویر نصب روزشمار طرح راه آهن اردبیل در یکی از میادین شهر + تصاویر نصب روزشمار طرح راه آهن اردبیل در یکی از میادین شهر + تصاویر نصب روزشمار طرح راه آهن اردبیل در یکی از میادین شهر + تصاویر نصب روزشمار طرح راه آهن اردبیل در یکی از میادین شهر + تصاویر

 

 

نظر شما