شناسهٔ خبر: 23098324 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

‌رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور:

مسئول مستقیم حاشیه و بافت‌های فرسوده شهر، وزارت راه و شهرسازی است

نمایندگی سیستان و بلوچستان

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: مسئول مستقیم حاشیه و بافت‌های فرسوده شهر، وزارت راه و شهرسازی است و وزارت کشور و مسئولان استانی نیز با تمام توان در راستای ساماندهی حاشیه شهرها و جلوگیری از گسترش حاشیه نشینی تلاش نمایند.

صاحب‌خبر -

‌به گزارش ایسنا- ‌سید محمدعلی افشانی در بازدید از سکونتگاه‌های غیررسمی شهر زاهدان افزود: براساس توصیه موکد مقام معظم رهبری و ‌رئیس جمهور به دستگاه‌های  متولی، پرداختن به حل مشکلات حاشیه شهرهای کشور ‌ضروری است‌.

وی هدف از بازدید و سفر به زاهدان را آشنایی با وضعیت عمومی و مسائل مربوط به حاشیه شهر زاهدان عنوان کرد و افزود: با توجه به آسیب‌های فراوان گریبانگیر ساکنان مناطق حاشیه نشین استان‌، مقامات استان با اولویت کاری طرح ساماندهی رسیدگی به حاشیه نشینی را تهیه کنند.

معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور اظهار کرد: سهم و نقش هریک از دستگاه‌های متولی از جمله دولت‌، شهرداری و مردم در راستای بهبود این وضعیت مشخص شود.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاریهای کشور قول مساعد داد مشکلات شهرداری‌، اصلاح شبکه معابر و آب و  فاضلاب حاشیه شهر زاهدان را در مرکز پیگیری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: باید با نگاه ویژه سهمیه ویژه وسیله نقلیه ‌عمومی درون شهری به استان اختصاص داده شود.


انتهای پیام

نظر شما