شناسهٔ خبر: 23084598 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طرح ساماندهی رسیدگی به حاشیه نشینی در سیستان و بلوچستان تهیه شود

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت:براساس توصیه موکد مقام معظم رهبری و رئیس جمهور به دستگاه‌های متولی، پرداختن به حل مشکلات حاشیه شهر‌های کشور ضروری است.

صاحب‌خبر -

طرح ساماندهی رسیدگی به حاشیه نشینی در سیستان و بلوچستان تهیه شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید محمد علی افشانی  معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور صبح امروز در سفر به زاهدان در بازدید از سکونت گاه های غیررسمی این شهر هدف از بازدید و سفر به زاهدان را آشنایی با وضعیت عمومی و مسائل مربوط به حاشیه شهر زاهدان عنوان کرد و افزود: با توجه به آسیب‌های فراوان گریبانگیر ساکنان مناطق حاشیه نشین استان، مقامات استان با اولویت کاری طرح ساماندهی رسیدگی به حاشیه نشینی را تهیه کنند.

افشانی اظهار داشت: سهم و نقش هریک از دستگاه‌های متولی از جمله دولت، شهرداری و مردم در راستای بهبود این وضعیت مشخص گردد.

 رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور قول مساعد داد مشکلات شهرداری، اصلاح شبکه معابر و آب و فاضلاب حاشیه شهر زاهدان را در مرکز پیگیری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: باید با نگاه ویژه سهمیه ویژه وسیله نقلیه عمومی درون شهری به استان اختصاص داده شود.

افشانی ادامه داد: مسئول مستقیم حاشیه و بافت‌های فرسوده شهر، وزارت راه و شهرسازی است و وزارت کشور و مسئولان استانی نیز با تمام توان در راستای ساماندهی حاشیه شهر‌ها و جلوگیری از گسترش حاشیه نشینی تلاش نمایند.

انتهای پیام/ع

سفر رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به زاهدان 

نظر شما