شناسهٔ خبر: 23088325 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در گردهمایی پیشکستوتان جهاد و شهادت

دبیر شورای عالی امنیت ملی: سرکوب تجزیه‌طلبان ضد انقلاب بدون‌ پشتیبانی کردها امکان‌پذیر نبود

شورای عالی امنیت ملی

دومین گردهمایی بزرگ پیشکسوتان جهاد و شهادت با حضور دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی بعد از ظهر روز دوشنبه در دومین گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کردستان که در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: مجمع پیشکسوتان "جهاد و شهادت" یک تجمع مردمی و یادگار یاران جان برکف خمینی کبیر و خامنه‌ای عزیز است. دفاع مقدس عرصه آزمونی بزرگ بود  که هیچ‌کس به دلیل دین، مذهب، قومیت و طبقه اجتماعی یا تفکر سیاسی از حضور در آن منع نشد.

وی افزود: بی‌توجهی به مطاع دنیا، خلوص و تلاش مستمر برای کسب فضیلت ایثارگری رمز توفیق رزمندگان اسلام در ناکام‌سازی دشمن بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی اضافه کرد: فرهنگ مقاومت و جهاد مسیر همواری رابرای کسب معرفت، تجربه و لیاقت ارتقاء از موقعیت یک رزمنده ساده به جایگاه یک فرمانده ارشد را پیش‌روی همگان قرار داد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: زمانی که حمایت همه جانبه از دشمنان حتی با واگذاری سلاح‌های شیمیایی و کشتار جمعی صورت می‌گرفت روحیه مقاومت و رقابت برای فداکاری و ایثار بود که دنیای کفر را در برابر سربازان خمینی زمین‌گیر کرد.

شمخانی خاطرنشان کرد: امروز فرهنگ بسیجی دستاورد بی‌بدیل دانشگاه دفاع مقدس بوده و نباید افراد تاثیرگذار در این عرصه ارزشمند آن به فراموشی سپرده شوند.

وی با اشاره به مسوولیت سنگین پیشکسوتان جهاد و شهادت در حمایت معنوی و مادی از هم‌رزمان خود اضافه کرد: ما نباید اجازه دهیم پیشکسوتی به دلیل مشکلات اقتصادی و مسائل سیاسی دچار آسیب شده و در پیچ و خم‌های زندگی روزمره دچار درد و رنج شود.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به تلاش وافر دست‌اندرکاران تشکیل مجمع پیشکسوتان حهاد وشهادت برای تداوم فعالیت این تشکل ارزشمند افزود: تاکنون ۲۷ نشست فصلی پیشکسوتان در تهران و ده‌ها جلسه مشابه در استان‌ها تشکیل شده که تاثیر قابل توجهی در انسجام شجره طیبه ایثارگران داشته است.

وی با بیان این‌که عرصه مبارزه، به دلیل تداوم دشمنی معاندان و دشمنان انقلاب اسلامی پایان‌ناپذیر است، عنوان کرد: پشتوانه مردمی و ارتباط مستمر مسوولان با مردم مهم‌ترین اصل در پیروزی مستمر بر دشمنان بوده و شاهد مثال روشن آن موفقیت نظام اسلامی در سرکوب تجزیه‌طلبان ضد انقلاب در کردستان است که قطعا بدون حمایت و پشتیبانی جامعه کردی امکان‌پذیر نبود.

به گزارش ایسنا، دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح روز دوشنبه برای حضور و سخنرانی در چند برنامه فرهنگی، اداری و دانشجویی وارد سنندج شد.

هم‌چنین نماینده مقام معظم رهبری در همایش بزرگداشت شهدای ترور این استان شرکت کرد.

انتهای پیام

نظر شما