شناسهٔ خبر: 23077795 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

شهید قره‌محمدی ودیعه الهی به نسل محتاج بصیرت و استقامت است

گروه معارف: شهید مهدی قره محمدی، ودیعه‌ای الهی از خیمه‌گاه ولایت و امامت به نسل‌هایی است که بشدت محتاج تمرین استقامت و بصیرت است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران و قرارگاه منطقه ای عملیاتی غدیر شمال کشور یادداشتی به مناسبت خاک‌سپاری شهید مهدی قره‌محمدی از شهدای مدافع حرم که دیروز در آمل تشییع شد به این خبرگزاری ارسال که عینا نقل می‌شود.از مازندران از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران و قرارگاه منطقه ای عملیاتی غدیر شمال کشور یادداشتی به مناسبت خاک‌سپاری شهید مهدی قره‌محمدی از شهدای مدافع حرم که دیروز در آمل تشییع شد به این خبرگزاری ارسال که عینا نقل می‌شود.
 بار دیگر شهر و دیار ما عطر بوی جهاد و شهادت گرفته است و شهر هزار سنگر آمل یکی از فرزندان برومند خویش را در جریان مقاومت اسلامی و دفاع از حرم و حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تقدیم آستان مقدس حق تعالی کرد.
 سردار رشید اسلام شهید مهدی قره محمدی در طول مدت کوتاه عمر پر برکت خویش، آثار ارزشمندی از ایثار و فداکاری و بصیرت را در عرصه‌های خون و خطر به یادگار گذاشت. او و یاران گمنام و مظلومش در یک جنگ نابرابر و در مقابل اردوگاه کفر و شرک و نفاق، پیروزی‌های درخشان را برای امت بزرگ اسلامی و در پایداری اسلام ناب محمدی(ص) به ارمغان آوردند.
اینک قاطبه دیار علویان مراتب قدرشناسی خود را از پیشتازان مقاومت و طلایه‌داران استقلال و آزادی ابراز می‌کند، آنانی که امنیت و آرامش ایران بزرگ و دفع فتنه‌های استکباری در منطقه و جهان، مدیون اشارت‌های عاشقانه آنان است.
8 سال تحمیل طولانی‌ترین جنگ معاصر و 6 سال تلاش بی‌امان مزدوران استکبار برای نفوذ و تسخیر مرزهای جغرافیایی و اعتقادی ایران اسلامی در سایه تفضلات الهی، انفاس قدسیه حضرت بقیه ا... الاعظم روحی و ارواحنا فداه و تحت زعامت فرمانده حکیم و مقتدر انقلاب اسلامی به نفع ملت شریف و نجیب کشورمان و سرکوبی فتنه گران و معاندان میسر گشته است.سردار شهید مهدی قره محمدی و همه مجاهدان راه خدا، همچون شمعی، در پای پرچم برافراشته اسلام سوختند و فدا شدند تا حماسه جاویدان کربلا با عبور از طوفان حوادث روزگار به عصر و زمانی برسد که جوان‌های بصیر و عاشورایی را بر برج و باروی ایمان و عمل صالح مستقر کند.
شهید عزیز ما، مهدی قره محمدی، ودیعه‌ای الهی از خیمه‌گاه ولایت و امامت به نسل‌هایی است که بشدت محتاج تمرین استقامت و بصیرت است.این مسیر مقدس با الحاق مجاهدان راه خدا و در امتداد خورشید بی‌غروب کربلا ادامه دارد.سلام و صلوات خداوند بر چهره خونین مهدی و بر مدافعان حرم و سلام بر روزی را که از مادر زاده شده اند و زمانی را که مرگ سرخ را عاشقانه در آغوش گرفتند و روزی را که سرافرازانه در پیشگاه حضرت حق برانگیخته خواهند شد.

نظر شما