شناسهٔ خبر: 23066759 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای طرح انتظامی‌ترافیکی و برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌سواران متخلف در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرضا از اجرای طرح انتظامی‌ترافیکی با هدف برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌سواران متخلف و افزایش ضریب امنیتی این شهرستان از اول دی ماه امسال خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدحسین باباکلانی امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان اظهار کرد: بدون تردید یکی از مهمترین عوامل ارتقای سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی، جلب رضایت‌مندی مردم و کسب اعتماد آنان نسبت به استقرار امنیت عمومی پایدار، حاکمیت قانون و انضباط اجتماعی است و لازمه تأمین امنیت پایدار در سایه مشارکت مردمی پدیدار می‌شود.

وی  اذعان کرد: فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا همراه با سایر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط شهرستان در سایه منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرمانده معزز کل قوا برای صیانت از امنیت پایدار، تحکیم انضباط اجتماعی و مهیا ساختن الزامات و ضرورت‌های زندگی امن و توأم با آرامش برای شهروندان از آمادگی همه جانبه و هوشمندانه برخوردار بوده است.

به گفته فرمانده انتظامی شهرضا در مسیر ارتقای این آمادگی، به مدد و پشتوانه مردمی با هرگونه عواملی که بخواهند رضایت و احساس امنیت آحاد جامعه را مورد تهدید و خدشه قرار دهند، قاطعانه برخورد می‌ شود.

وی گفت: با تعامل، همکاری و هماهنگی خوب مقامات قضایی و دادستان شهرستان و در راستای رعایت حقوق شهروندی، فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از اول دی ماه امسال، طرح انتظامی، ترافیکی، با هدف برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌سواران متخلف و افزایش ضریب امنیتی  و آرامش شهروندان را در سطح شهرستان به اجرا می گذارد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار کرد: در راستای ماده 723 قانون مجازات اسلامی و ماده 20 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و بخش هشتم آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی مقرر است در چارچوب تشدید برخورد با متخلفان در حوزه مسائل ترافیکی، موتورسیکلت‌سواران فاقد گواهینامه و بیمه‌نامه در سطح شهرستان، علاوه بر توقیف موتورسیکلت، راکب به دادسرا معرفی می‌شود.

 باباکلانی تأکید کرد: از کلیه موتورسواران درخواست داریم با احترام به قانون و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، برای تهیه گواهینامه موتورسیکلت و بیمه نامه شخص ثالث اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام/م

نظر شما