شناسهٔ خبر: 23066311 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یک مربی باعث عقب ماندن تعدادی بازیکن شد

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: یک مربی باعث شد تعدادی از بازیکنان یک سال از مسابقات بسکتبال عقب بمانند.

صاحب‌خبر -
یک مربی باعث عقب ماندن تعدادی بازیکن شدفاطمه کرم زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره هفت تیمی شدن سوپرلیگ آ. بسکتبال بانوان تاکید کرد: تیم استقلال جنوب در حالی از لیگ کناره گیری کرد که طبق قوانین بازیکنان این تیم دیگر حق پیوستن به تیم دیگری را ندارند و به این ترتیب یک سال از بسکتبال عقب ماندند. مگر می‌شود یک مربی به ناگهان چنین تصمیمی بگیرد که باعث بیرون ماندن این تعداد بازیکن شود.

وی افزود: من از مربیان توقع ندارم که به خاطر خودشان یک تیم را زیر سوال ببرند. خود عسگرنیا سرمربی تیم استقلال جنوب اذعان داشت که همه مسابقات دور رفت را باخته بود. حالا هم قانون را در نظر نگرفته و حتی یک نامه کتبی مبنی بر کناره گیری از لیگ به ما نداده است. به هر حال این مسائل هم سازوکاری دارد.

مشکلات در میانه راه پیش می‌آید

کرم زاده درباره بی انضباطی در لیگ گفت: ما در شروع لیگ برنامه مسابقات را تا روز پایانی مشخص کرده بودیم که در کجا و چه زمانی مسابقه برگزار می‌شود. در شش ماه زمان برگزاری مسابقات به هر حال مشکلاتی هم پیش می‌آید.

وی درباره میزبانی شروع دور برگشت در آبادان که مورد اعتراض سرمربی تیم استقلال جنوب بود، توضیح داد: مسابقه آن مرحله زمانی برگزار شد که در کرمانشاه زلزله آمده و به تبع آن برق منطقه آبادان هم قطع شده بود، ​ از طرفی مسابقات فوتسال هم قبل از آن داشتند. قبل از مسابقه خودم به آنجا رفتم و تاکید داشتم که این بی نظمی است، ​در حالی که آبادان همیشه نظم داشت.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال افزود: من اعتراض خود را انجام دادم؛ اما دیگر باید چه می‌کردم؟ بازی‌ها را که نمی‌توان تعطیل کرد، آن هم با زحمتی که تیم‌ها برای سفر به آن شهر کشیده اند.

کرمزاده همچنین درباره کاپ بسکتبال سه نفره آسیا گفت: روز‌های آخر حضور مشحون در فدراسیون از او خواستم برای این مسابقات ثبت نام کنیم و تا جایی که در جریان هستم تیم دختران برای حضور در کاپ آسیا ثبت نام شده است، ​، اما از تیم پسران خبر ندارم.

وی همچنین از احتمال زیاد حضور تیم بسکتبال ۱۲ نفره در بازی‌های آسیایی جاکارتا خبر داد.

نظر شما