شناسهٔ خبر: 23075769 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گیلان میزبان مسابقات بسکتبال لیگ نوجوانان کشور

رشت - ایرنا - دبیر هیات بسکتبال گیلان گفت: مرحله دوم مسابقات بسکتبال لیگ نوجوانان پسر کشور از روز چهارشنبه 29 آذر ماه در مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت اغاز می شود. به میزبانی گیلان در رشت برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

سعید پورنایب روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: گروه چهارم رقابتهای بسکتبال لیگ نوجوانان پسر کشور با حضور تیمهای گیلان ، مریوان ، میناب و اسپادانا اصفهان در رشت برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری دوره ای این رقابتها به مدت سه روز خاطرنشان کرد :در نهایت دو تیم برتر این گروه به مرحله سوم مسابقات بسکتبال لیگ نوجوانان کشور راه می یابند.
دبیر هیات بسکتبال گیلان بیان کرد: با توجه به میزبانی گیلان ، امیدواریم تیم بسکتبال نوجوانان این استان با انجام بازی های زیبا و کسب نتیجه لازم، به مرحله سوم لیگ کشور راه یابد.
پورنایب خاطرنشان کرد: در مرحله دوم رقابت های بسکتبال لیگ نوجوانان کشور ، 16 تیم در چهار گروه با هم رقابت می کنند که در نهایت ، دو تیم برتر هر گروه به مرحله سوم لیگ کشور راه می یابند.
در استان گیلان حدود سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان ، در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 / 6030

انتهای پیام /*

نظر شما