شناسهٔ خبر: 23063226 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

درچهارمحال و بختیاری؛

پرداخت تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی در اولویت است

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پرداخت تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری در اولویت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بانک ها موظفند در خصوص پرداخت تسهیلات اولویت را به طرح‌های اقتصاد مقاومتی بدهند چراکه با تحقق این مهم سبب توسعه و گسترش همه جانبه استان و همچنین باعث ایجاد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و توسعه گردشگری و جذب سرمایه‌گذار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: کارخانجات و کارگاه های تولیدی باید در راستای چهار چوب قانون و مقررات تعیین شده امور خود را انجام دهند تا شاهد تقویت نظام مالی بانک‌ها در استان باشیم.

کارگاه های غیر فعال در چهارمحال و بختیاری شناسایی شود

 استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ستاد تسهیل به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان تشکیل می‌شود و مسئولان مرتبط موظفند کارگاه های غیرفعال را شناسایی، آسیب شناسی و دوباره به چرخه تولید برگردانند.

 عباسی تاکید کرد: بانک‌ها در مسیر پرداخت تسهیلات به کارگاه های تولیدی باید طبق قدرت و توان بازپرداخت آنها عمل کنند تا مشکلاتی سد راه آنها قرار نگیرد.

وی یادآور شد: شرکت گاز چهارمحال و بختیاری باید هر چه سریعتر نسبت به گازرسانی مجتمع تولید لبنیات اقدام کند و اگر کشاورزان اعتراض یا ایجاد مزاحمت کردند باید در چهارچوب قوانین با آنها برخورد شود.

ظرفیت های چهارمحال و بختیاری در مسیر توسعه قرار گیرد

وی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مطلوب و قابل توجهی که در چهارمحال و بختیاری وجود دارد از همین رو می‌بایست از این فرصت های موجود برای پیشبرد اهداف استان استفاده کرد.

نظر شما