شناسهٔ خبر: 23044769 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شناسایی ۶۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های چهارمحال و بختیاری

تاکنون ۶۰ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارتباطی چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ویژه بررسی مشکلات چهار خطه شدن محور ارتباطی شهرکرد به شلمزار گفت: تا کنون ۶۰ نقطه حادثه خیز در محور‌های ارتباطی این استان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه رفع این نقاط، نیازمند ۸۳۶ میلیارد ریال اعتبار می‌باشد افزود: امسال در این زمینه تنها ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای استان در نظر گرفته شد.

عباسی با تأکید بر ضرورت اصلاح تمامی نقاط حادثه خیز چهارمحال و بختیاری تا پایان سال ۱۳۹۷ و صدور ضرب الاجل برای تخصیص کامل اعتبارات این بخش اضافه کرد: رفع این نقاط نسبت به احداث راه‌های ارتباطی جدید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به حوادث دلخراش رانندگی هفته گذشته در مسیر شهرکرد به شلمزار ادامه داد: مسئولان اداره کل راه و شهرسازی، نسبت به اجرای فوری طرح چهار خطه کردن این محور ارتباطی اقدام کنند.

عباسی با بین ضرورت ارتقای وضعیت علایم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی در جاده‎های استان، یادآور شد: به منظور کاهش بروز تصادفات، ایجاد باند کند رو ویژه وسایل نقلیه سنگین در گردنه‌های چهارمحال و بختیاری هم ضروری است.

انتهای پیام/خ

طرح چهار خطه شدن جاده شهرکرد به شلمزار اجرایی می‌شود

نظر شما