شناسهٔ خبر: 23059589 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

30 آذر آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره سینمایی قرآن و عترت

خبرگزاری صداوسیما

مهلت ارسال آثار به جشنواره سینمایی قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری تا 30 آذر تمدید شد

صاحب‌خبر -

30 آذر آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره سینمایی قرآن و عترتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.qiachb.ir نام نویسی و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33334890 تماس بگیرند.

جواد کارگران افزود: جشنواره سینمایی قرآن و عترت، در موضوعات داستان های قرآن و عترت و زندگی و سیره پیامبران الهی از دیدگاه قرآن برگزار می شود.

وی گفت: جشنواره سینمایی همزمان با هفته قرآن و عترت و به همت دفتر فعالیت های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: داستان های قرآن و عترت، زندگی و سیره پیامبران الهی از دیدگاه قرآن، اقتباس از داستان های قرآن کریم، زندگی و سیره پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلّم)، زندگی و سیره معصومین (علیه السلام)، زندگی و سیره دیگر شخصیت های قرآنی و تمثیل های مرتبط با قرآن و عترت از موضوعات بخش اصلی جشنواره سینمایی قرآن و عترت در چهارمحال و بختیاری است.

آقای کارگران، توحید، نبوت، عدل، امامت، غدیر، مهدویت، ولایت، تقریب مذاهب، اسلام شناسی، اقتصاد مقاومتی در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال، تاثیر معارف اسلامی در تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس، مدافعان حرم، مقاومت و پایداری، خودباوری، کانون خانواده، سبک زندگی و عفاف و حجاب را از مضامین و معارف دینی و قرآنی جشنواره سینمایی قرآن و عترت بیان کرد.

نظر شما