شناسهٔ خبر: 23053478 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جشنواره سینمایی قرآن و عترت در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره سینمایی قرآن و عترت در استان خبر داد و گفت: این جشنواره در موضوعات داستان های قرآن و عترت، زندگی و سیره پیامبران الهی از دیدگاه قرآن برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری امروز (26 آذر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: جشنواره سینمایی همزمان با هفته قرآن و عترت و به همت دفتر فعالیت های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

وی افزود: داستان های قرآن و عترت، زندگی و سیره پیامبران الهی از دیدگاه قرآن، اقتباس از داستان های قرآن کریم، زندگی و سیره پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلّم)، زندگی و سیره معصومین (علیه السلام)، زندگی و سیره دیگر شخصیت های قرآنی و تمثیل های مرتبط با قرآن و عترت از موضوعات بخش اصلی جشنواره سینمایی قرآن و عترت در چهارمحال و بختیاری است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، توحید، نبوت، عدل، امامت، غدیر، مهدویت، ولایت، تقریب مذاهب، اسلام شناسی، اقتصاد مقاومتی در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال، تاثیر معارف اسلامی در تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس، مدافعان حرم، مقاومت و پایداری، خودباوری، کانون خانواده، سبک زندگی و عفاف و حجاب را از مضامین و معارف دینی و قرآنی جشنواره سینمایی قرآن و عترت عنوان کرد.

 

کارگران یادآور شد: مهلت ارسال آثار به جشنواره سینمایی قرآن و عترت 30 آذر ماه جاری اعلام شده است.

 

وی گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.qiachb.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33334890 تماس بگیرند.

 

نظر شما