شناسهٔ خبر: 23049681 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تفاهم نامه همکاری ایرانول و پتروناس + فيلم

خبرگزاری صداوسیما

اولین تفاهم نامه همکاری میان شرکت نفت ایرانول و شرکت پتروناس در راستای سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی، اشتغالزایی و جلوگیری از خروج ارز از کشور در نوزدهمین نمایشگاه صنایع دریایی و دریا نوردی کیش امضاء شد.

صاحب‌خبر -

تفاهم نامه همکاری ایرانول و پتروناسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کیش، در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی کیش اولین محصولات مشترک دریایی تولیدی شرکت نفت ایرانول و و شریک تجاری اش، شرکت پتروناس رونمایی شد.
کاظمی مدیر بازاریابی، فروش و صادرات شرکت نفت ایران گفت: این محصولات با استفاده از روغن پایه‌های شرکت نفت ایرانول و در یکی از کارخانجات آن تولید شده است.
وی افزود: محصولات مشترک دریایی را شرکت پتروناس آزمایش و تایید کرده است، پتروناس این محصولات را به لحاظ کیفی معادل با محصولات خود معرفی کرده که دارای تاییدیه بین المللی هستند.
کاظمی افزود: این محصول با حضور جمعی از مدیران شرکت نفت ایرانول و مدیران کنترل کیفیت و تحقیقات و مدیر منطقه‌ای شرکت پتروناس رونمایی شد.
شرکت پتروناس از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده انواع روانکار‌ها در جهان است که سالیانه نزدیک به یک میلیارد لیتر انواع روانکار‌های موتوری بنزینی، دیزلی، صنعتی، توربین، ترانسفورماتور و گریس را تولید و به فروش می‌رساند و بیشترین سهم بازار اروپا را در اختیار دارد.
حسن رضا صفری مدیر عامل موسسه رده بندی ایرانیان گفت: موسسه رده بندی ایرانیان سازمان مردم نهاد و غیر انتفاعی است و برای ارتقاء سطح ایمنی، امنیت، کیفیت و فن آوری در زمینه‌های مختلف علمی آموزشی، فنی، تولیدی، صنعتی و خدماتی در صنایع و بخش‌های مختلف و مرتبط با آن در سطح ملی و بین المللی فعالیت می‌کند.
وی افزود:موسسات رده بندی به عنوان شرکت‌های دانش بنیان وظیفه صدور گواهینامه‌ها و مجوز‌های تردد کشتی‌ها را برعهده دارند که موسسه ایرانیان با تکیه بر توان ودانش بومی نه تنها توانسته تحریم‌ها را در این حوزه بی اثر کند بلکه زمینه اشتغال بسیاری از جوانان را در کشور فراهم کرده است.
طراحی و تدوین و اجرای قوانین و مقررات، بازرسی‌های رده بندی، فنی، ایمنی قانونی، ارائه مشاوره مهندسی و آموزشی مربوط به طراحی، ساخت و بهره برداری از کشتی‌ها و تاسیسات ساحلی و فراساحلی و تجهیزات دریایی از مهم‌ترین فعالیت‌های این شرکت است.
حسین جهانگیری مدیر عامل شرکت فایبر صنعت دریا کیش با اشاره به اینکه ظرفیت‌های فراوان طبیعی و زیر ساختی در جزیره کیش برای تولید شناور‌های تفریحی فراهم است از امضاء تفاهم نامه همکاری با شرکت آمر ایتالیا در حوزه ساخت این نوع از شناور‌ها در کیش خبر داد.

 

mp4
<div id="video-display-embed-code_1688642" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1945374/1688642?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما